صفحه اصلی / سرخط خبرها / ایجاد ظرفیت جدید ممنوع، تکنولوژی های قدیمی کنار گذاشته می شود

فهرست ممنوعه های صنعت فولاد چین برای 2020:

ایجاد ظرفیت جدید ممنوع، تکنولوژی های قدیمی کنار گذاشته می شود

کسب و کار نیوز - انجمن آهن و فولاد چین از ممنوعیت ایجاد ظرفیت های جدید در این صنعت طی سال 2020 میلادی خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، به نقل از وب سایت شنهوا Xinhuaایجاد ظرفیت های جدید در صنعت فولاد این کشور طی سال ۲۰۲۰ میلادی، توسط انجمن آهن و فولاد چین(CISA) ممنوع شد. فولادسازان بزرگ چین در سال ۲۰۱۵ میلادی با ضرر ۸۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون یوان مواجه شدند. درحالی که طی سال ۲۰۱۹ میلادی -همانطور که انتظار می رفت- سود این شرکت ها به ۱۸۰میلیارد یوان (معادل ۲۶ میلیارد یورو) برسد.

انجمن آهن و فولاد چین در نظر دارد تا ژوئن ۲۰۲۰ میلادی تکنولوژی های فرسوده را به طور کامل از این صنعت به ویژه در بخش فولاد زنگ نزن از رده خارج کند. همچنین این انجمن خواستار ارائه راهکارها برای موضوعاتی همچون افزایش قیمت سنگ آهن و فشار روز افزون حمایت از محیط زیست شد.

چین بزرگترین فولادساز جهان است که سال ۲۰۱۸ میلادی که با تولید ۸۹۰ میلیون تن فولاد خام در جایگاه نخست جهان قرار گرفت. میزان تولید فولاد این کشور طی ۱۱ ماهه نخست ۲۰۱۹ نیز با رشد ۷ درصدی به ۹۰۴ میلیون و ۱۷۷هزار تن رسید.

تقاضای فولاد چین در سال ۲۰۱۹ میلادی با رشد ۷٫۸ درصدی به ۹۰۰ میلیون و ۱۰۰هزار تن رسید. این در حالی است که بنابر پیش بینی انجمن تجارت جهانی طی سال ۲۰۲۰ میلادی میزان تقاضای این محصول در چین با بیش از یک درصد رشد همراه خواهد بود.

همچنین مطالعه کنید:

بانک جهانی: فقر مطلق در ایران کاهش یافت

به گزارش کسب و کار نیوز ، جدیدترین آمار منتشرشده از سوی بانک جهانی نشان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.