صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / والورده کاری که باید را انجام داد
والورده کاری که باید را انجام داد

دیگو سیمئونه:

والورده کاری که باید را انجام داد

کسب و کار نیوز:دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید از فده والورده، ستاره رئال مادرید که با اخراج خود مانع گل خوردن رئال مادرید و در نهایت قهرمانی این تیم در سوپرکاپ اسپانیا شده دفاع کرد و گفت او کاری که باید را انجام داده.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, بعد از آنکه در دیدار دیشب رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در فینال سوپرکاپ اسپانیا که در جده عربستان سعودی برگزار می‌شد، فده والورده ستاره رئال در حالیکه تنها ۵ دقیقه به پایان ۱۲۰ دقیقه تلاش دو تیم باقی مانده بود، با خطا روی آلوارو موراتا بازیکن اتلتیکو اخراج را به جان خرید ولی  باعث شد بازی با تساوی بدون گل به پایان رسیده و رئال در ضربات پنالتی به پیروزی برسد، دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو از او دفاع کرده و گفت والورده کاری که باید را انجام داده است.

خطای والورده که پنج دقیقه پیش از پایان وقتهای اضافه بازی، در دقیقه ۱۱۵ انجام شد و به اخراج او انجامید رئال مادرید را از شکست نجات داد و مهمترین عامل در قهرمانی رئالی‌ها بود. رئال مادرید در ضربات پنالتی با نتیجه ۴-۱ به پیروزی رسید و والورده به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. سیمئونه اما به جای انتقاد از والورده گفت او برای تیمش این کار را کرده و حق داشته است.

سیمئونه در این باره گفت:” من معتقدم دادن جایزه بهترین بازیکن میدان به والورده کاملا درست بوده چون او با کاری که انجام داد پیروزی در این بازی را نصیب رئال کرد. کار او مهمترین اتفاق بازی بود. اگر او مرتکب خطا نشده بود احتمالا گل به ثمر می‌رسید. من به او گفتم که نگران نباشد چون کاری را انجام داده که باید انجام می‌داد. باید ببینیم او را چند جلسه محروم می‌کنند”.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.