صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / زیدان: تکل والورده زشت ولی واجب بود
زیدان: تکل والورده زشت ولی واجب بود

این تازه آغاز راه است

زیدان: تکل والورده زشت ولی واجب بود

کسب و کار نیوز:زین الدین زیدان در پایان بازی با اتلتیکو و قهرمانی تیمش به ستایش از بازیکنان رئال به خصوص والورده پرداخت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, زین الدین زیدان یک جام دیگر برای رئال به ارمغان آورد. او پس از سه قهرمانی در چمپیونزلیگ، دو جام جهانی باشگاه ها، دو سوپرکاپ اروپا و یک سوپرکاپ اسپانیا برابر بارسا امروز دومین سوپرکاپ اسپانیای خود را به دست آورد. زیزو با احتساب لالیگای فصل ۱۷-۲۰۱۶، حالا در رئال ده جام کسب کرده و با روحیه تر از گذشته به لالیگا باز خواهد گشت.

رئال و اتلتیکو امشب پس از تساوی بدون گل در ۱۲۰ دقیقه کارشان به پنالتی کشیده شد و رئال با برتری ۴-۱ جام را بالای سر برد. بدون شک تکل فده والورده روی پای موراتا در دقیقه ۱۱۵ که منجر به اخراج او شد، رئال را در بازی نگاه داشت؛ در غیر این صورت موراتا در مصاف تک به تک با کورتوا شانس بالایی برای گلزنی داشت.

زین الدین زیدان در پایان بازی و در مورد والورده گفت:« او بهترین بازیکن رقابت ها شد و برایش بسیار خوشحالم. فده کارش را عالی انجام داد. او در هنگام تکل کاری که باید را انجام داد. تکل خشن و زشتی بود ولی کاری بود که باید انجام می شد. در پایان مهم بود که از موراتا عذرخواهی کرد و این نشان از شخصیت بالای والورده دارد.»

پیروزی در همه فینال ها:« این یک پیروزی تیمی است و در این قهرمانی همه سهیم هستند. برای این فینال به خوبی مهیا شده بودیم. ۹ فینال و ۹ قهرمانی؟ عجیب نیست. این رئال مادرید است و عادت به قهرمانی دارد. کسب این موفقیت ها البته ساده نیست. امشب بازی سختی داشتیم و تا پایان صبور بودیم. هرگز تمرکزمان را از دست ندادیم و تا به انتها به خودمان ایمان داشتیم. باید بگویم که پیروزی در فینال ها و کسب قهرمانی کار دشواری است؛ به خصوص که حریف تان اتلتیکو باشد.»

آینده رئال:« باید به کار و تمرین ادامه دهیم. الان خوشحالیم و باید جشن بگیریم ولی پس از کمی استراحت، باید به بازی با سویا در لالیگا فکر کنیم. حق افت کردن نداریم. هنوز راه درازی تا پایان لالیگا، لیگ قهرمانان و کوپا دل ری در پیش است. تمرکزمان باید تا پایان فصل حفظ شود.»

همچنین مطالعه کنید:

صادرات نفت ایران به بالاترین رکورد ۶ ساله صعود کرد

به گزارش کسب و کار نیوز ، روزنامه فایننشیال تایمز با استناد به گزارش شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.