چهارشنبه , ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / دقیق می دانستم توماس پنالتی را کجا می زند
دقیق می دانستم توماس پنالتی را کجا می زند
Belgium's goalkeeper Thibaut Courtois reacts during the Euro 2016 quarter-final football match between Wales and Belgium at the Pierre-Mauroy stadium in Villeneuve-d'Ascq near Lille, on July 1, 2016. / AFP / MIGUEL MEDINA (Photo credit should read MIGUEL MEDINA/AFP/Getty Images)

تیبو کورتوا:

دقیق می دانستم توماس پنالتی را کجا می زند

کسب و کار نیوز:تیبو کورتوا در ضربات پنالتی فینال سوپرکاپ با مهار پنالتی توماس پارتی نقش مهمی در پیروزی رئال بر اتلتیکو داشت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رئال مادرید پس از یک سال فاتح یک جام دیگر شد. آخرین جام رئال به دسامبر ۲۰۱۸ و جام جهانی باشگاه ها بر می گشت و بعد از یک فصل اسف بار کهکشانی ها به لطف زیدان توانستند به یک جام دیگر برسند.

امشب رئال با برتری ۴-۱ بر اتلتیکو در ضربات پنالتی توانست فاتح سوپرکاپ شود. تیبو کورتوا با مهار یک پنالتی، بدون شک نقش مهمی در این قهرمانی داشت.

او در پایان بازی گفت:« چیزی نبود بازی را ببازیم. فکر می کردم موراتا با من تک به تک شود ولی فده والورده خوب خودش را رساند و ما را در بازی نگاه داشت. سپس توانستیم بازی را به پنالتی ها بکشانیم و در ضربات پنالتی اعتماد به نفس مان بیشتر بود.»

پنالتی ها:« سائول من را سورپرایز کرد ولی خوش شانس بودم که توپ به تیر خورد. پنالتی توماس را خودم به خوبی تشخیص دادم و معتقدم با توجه به شدت توپ، مهار قوق العاده ای داشتم. دقیق می دانستم او توپ را کجا خواهد زد. بسیار خوشحالم چون هم کلین شیت کردم و هم توانستم یک پنالتی را مهار کنم.»

حس قهرمانی:« با حس خوبی به بازی ها آمده بودیم و مدتی بود که شرایط مان بسیار بهتر شده بود. حالا شرایط روحی تیم بهتر از قبل نیز خواهد شد. شنبه باید با سویا بازی کنیم که حریف سرسختی است.»

همچنین مطالعه کنید:

طرح کالابرگ در ۱۴۰۳ ادامه می‌یابد/ امسال کسری بودجه نخواهیم داشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.