صفحه اصلی / استان ها / شجاعت پذیرش اشتباه در سقوط هواپیمای اوکراینی وجود داشت
شجاعت پذیرش اشتباه در سقوط هواپیمای اوکراینی وجود داشت

استاندار خراسان شمالی:

شجاعت پذیرش اشتباه در سقوط هواپیمای اوکراینی وجود داشت

کسب و کار نیوز:استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه شجاعت پذیرش اشتباه در سقوط هواپیمای اوکراینی وجود داشت، گفت: فاجعه سقوط هواپیمای اوکراینی، قابل دفاع نیست و باید بررسی های دقیق در این رابطه انجام شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, محمد علی شجاعی در جلسه ستاد گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر استان که در ۲۲ دی ماه در محل فرمانداری بجنورد برگزار شد، با اشاره به اینکه سقوط هواپیمای اوکراینی برای تمام مردم ایران دردناک بوده است و قابل دفاع نیست، اظهار کرد: غم از دست دادن عزیزان موضوع راحتی نیست اما در این بین نباید خدمات ۴۱ ساله سپاه پاسداران را نیز نادیده گرفت.

وی افزود: مسئولان کشور در حال بررسی دقیق موضوعات هستند و همکاری های لازم انجام می شود اما نباید اجازه داد که دشمنان انقلاب اسلامی از این شرایط به نفع خودشان استفاده کنند.

نماینده عالی دولت در استان تصریح کرد: سردار سلیمانی اگر تبدیل به سردار دل ها برای مردم شد، به واسطه عملگرایی ایشان بوده است و همین موضوع موجب شد تا دشمنان انقلاب اسلامی به حذف فیزیکی ایشان دست بزنند.

شجاعی عنوان کرد: اخلاص و دلسوزی سردار سلیمانی را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم و ما مسئولان باید جوابگوی حضور حداکثری مردم در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: فرسنگ ها فاصله فرهنگی بین ما و ابرقدرت های دنیا وجود دارد اما ما اشتباه خود را پذیرفتیم و پیگیر مسائل هستیم اما زمانی که در تیرماه ۶۷ هواپیما ایرانی توسط ناو آمریکایی نشانه گرفته شد و صدها نفر کشته شدند، رئیس جمهور آمریکا به فرمانده خود مدال شجاعت داد.

استاندار خراسان شمالی اظهارکرد: وضعیت از ۲۲ بهمن سال گذشته تا ۲۲ بهمن امسال بسیار متفاوت بوده است و تحریم های سخت تری اعمال شده است اما ما مسئولان باید تکلیف خود را بدانیم و پاسخ حضور مردم را به خوبی بدهیم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.