صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / باید بهتر از این شویم
باید بهتر از این شویم

ویرژیل فن دایک:

باید بهتر از این شویم

کسب و کار نیوز:ویرژیل فن دایک، ستاره خط دفاعی لیورپول، تاکید کرد که علی رغم پیروزی مقابل تاتنهام و فاصله 16 امتیازی با لسترسیتی، تیمش باید نمایش‌های بهتری ارائه بدهد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, شاگردان یورگن کلوپ امشب موفق شدند با تک گل روبرتو فیرمینو در خانه تاتنهام به پیروزی برسند و یک گام دیگر به قهرمانی در رقابت های این فصل لیگ برتر نزدیک شوند.

این برد فاصله لیورپول با لسترسیتی، تیم دوم جدول را به ۱۶ امتیاز افزایش داد اما فن دایک معتقد است که تیمش هنوز می تواند بازی های بهتری ارائه بدهد.

او به خبرنگاران گفت:” ما می خواهیم بازی را آنالیز کنیم و خیلی بهتر باشیم اما ۳ امتیاز فوق العاده است؛ به ویژه اینجا در خانه تاتنهام.

ما مقابل تاتنهام که تیم خوبی است، بازی کردیم. آنها به فینال چمپیونزلیگ رسیده بودند و شکست در آن دیدار هنوز باید برای آنها ناراحت کننده باشد و آنها به دنبال جبران خواهند بود. آنها در نیمه دوم ما را پرس کردند و کار را برای ما دشوار کردند.

صدرنشینی در لیگ احساس بسیار خوبی به ما می دهد اما می توانید ببینید که هنوز جا برای پیشرفت وجود دارد. ما در شرایط خوبی هستیم اما کارهایی وجود دارد که با انجام دادن آن می توانیم شرایط را آسان تر کنیم.”

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.