صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / پیام تسلیت مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و کارکنان بانک دی در پی در گذشت آیت الله رسولی محلاتی

پیام تسلیت مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و کارکنان بانک دی در پی در گذشت آیت الله رسولی محلاتی

به گزارش کسب و کار نیوز، مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و کارکنان بانک دی با صدور پیامی درگذشت آیت الله رسولی محلاتی را به خانواده معزز ایشان به ویژه حجت الاسلام والمسلمین شهیدی، نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مردم شریف ایران اسلامی تسلیت گفتند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

رحلت عالم جلیل، روحانی خدوم و یاور انقلاب، آیت الله حاج سید هاشم رسولی محلاتی فقدان بزرگی برای جامعه روحانیت و انقلاب است که موجب تالم و اندوه بسیار شد.

بدون شک فقدان این عالم ربانی که از شاگردان برجسته حضرت امام خمینی (ره) و آیت الله شیخ عبدالکریم حائری یزدی بود و در مبارزه با جنایات رژیم ستمشاهی نقشی تاثیرگذار ایفا کرد، خسارت فرهنگی و دینی جبران ناپذیری است.

ایشان فقیهی عالیقدر ، مدرس و محققی بزرگ و مورخی برجسته بودند که در طول عمر پر برکت خود با تالیف بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب در حوزه قرآنی و تاریخ تشیع خدمات دینی و علمی ارزشمندی به حوزه های علمیه و محیط دینی کشور ارائه کردند و آثاری چون تاریخ اسلام، کیفر گناه و عواقب خطرناک آن، قصص قرآن یا تاریخ انبیاء و جنبه های اخلاقی و سیره عملی امام رضا(ع) از جمله یادگارهای برجسته ایشان است.

خدمات ارزشمند آیت الله رسولی محلاتی در بیت امام راحل، حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، دانشکده الهیات دانشگاه تهران و دانشگاه امام صادق(ع) ماندگار و مجاهدت های قبل و بعد از انقلاب ایشان خط مشی نسل آینده این کشور خواهد بود.

درگذشت این عالم گرانقدر را به روحانیت معزز، شاگردان، اهل بیت مکرم ایشان به ویژه دامادهای محترمشان حضرات آقایان حجت الاسلام والمسلمین محمد علی شهیدی و حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری تسلیت عرض می نماییم و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی طلب می کنیم.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.