صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / همایش تخصصی کارآفرینی و استارت‌آپ در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می شود

همایش تخصصی کارآفرینی و استارت‌آپ در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می شود

کسب و کار نیوز - فرهنگ‌سرای فردوس همایش تخصصی «کارآفرینی و استارت‌آپ» را به منظور آشنایی با کسب و کار اینترنتی برگزار می‌کند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگ‌سرای فردوس همایش تخصصی «کارآفرینی و استارت‌آپ» را به منظور آشنایی با کسب و کار اینترنتی برگزار می‌کند. این همایش با هدف آشنایی علاقه‌مندان با چگونگی استفاده صحیح از فضای مجازی در راستای کارآفرینی و ایجاد شغل و همچنین معرفی راهکارهای اصولی راه‌اندازی کسب و کار در این فضا، روز پنجشنبه ۱۹ دی‌ماه ساعت ۱۰ در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌شود.
علی مهام کارشناس تجارت الکترونیک و سخنران این همایش به مباحثی چون: راهکارهای راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی و طراحی فروشگاه اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی و استارت آپ می‌پردازد و هر یک از آنها را تشریح می‌کند.
علاقه‌مندان برای حضور در این همایش می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۰۵۸۹۰۰ تماس بگیرند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.