صفحه اصلی / استان ها / سردار شهید سلیمانی زمینه فتوحات زیادی را فراهم کرد
سردار شهید سلیمانی زمینه فتوحات زیادی را فراهم کرد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:

سردار شهید سلیمانی زمینه فتوحات زیادی را فراهم کرد

کسب و کار نیوز:سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ضمن تسلیت شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگر همرزمان شهیدشان، گفت: سردار شهید سلیمانی زمینه فتوحات زیادی را فراهم کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, دکتر پرویز یزدان‌پناه چهارشنبه شب در مراسم بزرگداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در حسینیه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: حاج قاسم سلیمانی یک فرمانده قدرتمند و سلحشور بوده که در طول فعالیت مثمر ثمر خود شرایط دستیابی به فتوحات زیادی را مساعد کرده است.
وی اظهارکرد: خدمت صادقانه در راه خداوند، حفظ وحدت و یکپارچگی نیروهای داخلی نظام جمهوری اسلامی در طول فعالیت این مقام ارزشمند، سرآمد فعالیت های وی بوده است.
همچنین حجت الاسلام والمسلمین مسعود داستار، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز در این مراسم گفت: الگو گیری از راه این شهید والا مقام برای تمامی جوانان کشور موجب ارتقا سطح ایمان، خود باوری و رسیدن به درجات ارزشمند خواهد شد.
وی افزود: لحظات شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی برای مسلمانان عالم، شیعیان و مردم کشور عزیزمان بسیار دردناک بوده است.
حجت السلام والمسلمین داستار تصریح کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی نماد عشق و ارادت به مکتب امامین معصوم(ع)، قدرت، عزت و عطمت بوده است.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: سردار سلیمانی یکی از معدود افرادی بوده است که دارای فضایل اخلاقی همچون اقتدار و صلابت در جبهه نبرد و جنگ، رحمت تواضع، عطوفت و مهربانی با مومنین و خصایل نیکو بوده اند.
حجت الاسلام داستار یادآور شد: الگو گیری از راه این شهید والا مقام برای تمامی جوانان کشور موجب ارتقا سطح ایمان، خود باوری و رسیدن به درجات ارزشمند خواهد شد.
وی عنوان کرد: هریک از ما مسلمانان وظیفه داریم در قبال خون این شهید سکوت نکرده و بپاخیزیم.
همچنین سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل، فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویر احمد، گفت: با توجه به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری در ایالات متحده آمریکا، انجام این اقدام ظالمانه، گامی در جهت به دست گرفتن اوضاع منطقه و تثبیت مقبولیت آقای ترامپ بود که البته همه دیدیم که این هدف هرگز محقق نشد.
وی افزود: آمریکا تا کنون، میلیاردها دلار در منطقه غرب آسیا خرج کرده تا تسلط و نفوذ خود بر خاورمیانه را ایجاد کند اما با اتحاد، توکل و همت خالصانه مسلمانان غیور منطقه به هیچ یک از اهداف خود نرسیده و نخواهد رسید و به امید خدا، به انتقام خون پاک شهید حاج قاسم سلیمانی، به زودی و به فضل الهی، پای آمریکا را از منطقه قطع خواهیم کرد.
وی با اشاره به سخنان امروز مقام معظم رهبری که فرمودند: یک سیلی زده شد اما باید حضور فسادبرانگیز آمریکا در منطقه تمام شود تاکید کرد: حرکت بامداد چهارشنبه و حمله موشکی سپاه ایران به پایگاه نظامی عین الاسد آمریکا در عراق، آغاز انتقام سخت ایران از دشمن غاصب و تروریست بود و به نصرت الهی، گام های بعدی را استوارتر و با صلابت تر برخواهیم داشت.
به گزارش ایسنا، فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اخلاص و توکل خالصانه به پروردگار موجب یاری، برتری و وحدت نیروهای جمهوری اسلامی ایران خواهد شد و یقین بدانید که خداوند یاری گر جبهه حق است.

همچنین مطالعه کنید:

ذخایر کالاهای اساسی به وضعیت مازاد رسید

به گزارش کسب و کار نیوز ، علیرضا پیمان‌پاک، قائم‌مقام وزارت جهاد کشاورزی در امور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.