صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / انگار در برنابئو بازی می کردیم
انگار در برنابئو بازی می کردیم

کاسیمیرو :

انگار در برنابئو بازی می کردیم

کسب و کار نیوز:کاسیمیرو هافبک برزیلی رئال پس از پیروزی بر والنسیا به تمجید از هواداران عربستانی حاضر در ورزشگاه و تشویق های شان پرداخت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رئال مادرید امشب در غیاب بسیاری از ستاره های خود از جمله ادن هازارد، گرت بیل و کریم بنزما مشکلی برای پیروزی بر والنسیا و صعود به فینال سوپرکاپ اسپانیا نداشت. زیدان امشب تیمش را با ۵ هافبک(ایسکو، مودریچ، تونی کروس، والورده و کاسیمیرو) روانه میدان کرد و لوکا یوویچ هم تک مهاجم این تیم بود و این سیستم به خوبی جواب داد. رئال توانست با گل های کروس، ایسکو و مودریچ پیروز از زمین خارج شود.

کاسیمیرو ستاره برزیلی رئال در پایان بازی گفت:« این یک بازی کامل از سوی ما بود و همه چیز را تحت کنترل داشتیم. هدف ما کنترل توپ و میدان بود و این کار را به خوبی انجام دادیم. دقیقا همان چیزی که می خواستیم اتفاق افتاد. حالا باید به فینال فکر کرد.»

کاسیمیرو ادامه داد:« امروز با ۵ هافبک در زمین بودیم و به نظر می رسید با یک مهاجم کارمان برای گلزنی دشوار شود ولی عملا بازی در اختیار ما بود. این یک آزمون و خطا از سوی کادر فنی بود که جواب هم داد. ثابت کردیم که با ۵ هافبک هم می توانیم برابر یک حریف دشوار موفق کار کنیم. والنسیا همیشه تیمی سخت و دشوار است و نمایش ما برابر چنین تیمی عالی بود. این یک پیروزی بزرگ برای ما محسوب می شود.

حریف فینال؟ چه بارسا به بازی نهایی برسد چه اتلتیکو، دیدار دشواری پیش روی ما قرار دارد.»

جو ورزشگاه:« اینجا هواداران جو فوق العاده ای برای ما ایجاد کرده بودند و از آنها متشکریم. احساس می کردیم که در خانه بازی می کنیم. رئال بزرگترین باشگاه دنیاست و در همه جا هوادار دارد. این امشب ثابت شد.»

 

 

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.