صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / عالی بودیم ولی کارمان مقابل یونایتد تمام نشده
عالی بودیم ولی کارمان مقابل یونایتد تمام نشده

پپ گواردیولا:

عالی بودیم ولی کارمان مقابل یونایتد تمام نشده

کسب و کار نیوز:پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی بعد از پیروزی 3-1 تیمش در دربی منچستر می‌گوید سیتی در این بازی خارق‌العاده بوده ولی مصاف دو تیم در جام اتحادیه هنوز تمام نشده است.

به گزارش کسب و کا ر نیوز به نقل از ورزش سه, بعد از پیروزی ۳-۱ منچسترسیتی بر منچستریونایتد در دیدار رفت نیمه‌نهایی جام اتحادیه انگلیس که دیشب در خانه یونایتد، اولدترافورد برگزار شد، پپ گواردیولا سرمربی سیتی می‌گوید تیمش در این دیدار فوق‌العاده ظاهر شده ولی مصاف دو تیم در نیمه‌نهایی رقابتها هنوز به پایان نرسیده است.

سیتی در خانه حریف نیمه اول را با نتیجه درخشان ۳-۰ به سود خود به پایان برد و در نیمه دوم با اینکه یک گل از یونایتد دریافت کرد ولی در نهایت موفق شد با نتیجه ۳-۱ به پیروزی برسد.

گواردیولا در پایان بازی گفت:” دقایق اولیه بازی خیلی سخت بود و آنها یکی دو ضدحمله داشتند. اما اولین شوت یا دومین شوت ما یک گل استثنایی از طرف برناردو سیلوا بود. بعد از آن ما خیلی خوب بازی کردیم و پاسهای زیادی رد و بدل کردیم و بازی را از عقب سازماندهی کردیم. ما در نیمه دوم شکل تیمی را تغییر دادیم و به لوزی ۴-۴-۲ تبدیل شدیم. در این نیمه برای حفظ توپ کمی بیشتر دچار مشکل شدیم”.

سرمربی سیتی در ادامه گفت:” ولی نتیجه خوبی بدست آوردیم. البته کار هنوز تمام نشده چون حریف ما یونایتد است و ما بارها دیده‌ایم که آنها می‌توانند در بازی‌های برگشت چقدر خوب کار کنند، بازی فصل گذشته آنها در چمپیونزلیگ مقابل پاری سن ژرمن مثال خیلی خوبی است”.

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.