صفحه اصلی / استان ها / اواخر وقت امروز قزوین برفی می‌شود
اواخر وقت امروز قزوین برفی می‌شود

اواخر وقت امروز قزوین برفی می‌شود

کسب و کار نیوز:کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: از اواخر وقت امروز به‌تدریج با ورود امواج ناپایدار ناشی از یک سامانه بارشی شاهد بارش برف در سطح منطقه خواهیم بود که تا بعدازظهر فردا ادامه خواهد داشت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهدی آخوندی، کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین در گفت‌وگو با ایسنا، از قزوین، اظهار کرد: از اواخر وقت امروز ۱۸ دی ماه به‌تدریج با ورود امواج ناپایدار ناشی از یک سامانه بارشی شاهد بارش برف در سطح منطقه خواهیم بود.

وی ادامه داد: این بارش‌ها تا بعدازظهر فردا در منطقه ادامه خواهد داشت و از بعدازظهر فردا نیز بارش‌ها معطوف به مناطق کوهستانی و سردسیر خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین بیان کرد: روزهای پنج‌شنبه و جمعه با توجه به ابری بودن آسمان کاهش دمای روزانه یا همان احساسی را شاهد خواهیم بود.

وی عنوان کرد: با توجه به بارندگی‌ها لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید افقی پیش‌بینی می‌شود و علاوه بر آن با توجه به وزش باد در گردنه‌ها نیز شاهد کولاک خواهیم بود، همچنین پدیده مه باعث کاهش دید افقی نیز خواهد شد به همین جهت به رانندگان توصیه می‌شود نکات لازم را رعایت کنند.

آخوندی در پایان اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته آوج با منفی چهار درجه سردترین و رازمیان با ۱۴ درجه سلسیوس گرم‌ترین شهرهای استان بودند، دمای شهر قزوین نیز بین هشت و منفی سه درجه سلسیوس در نوسان بوده است.

همچنین مطالعه کنید:

درآمد ۸۰۶ هزار میلیارد تومانی دولت از مالیات در ۱۴۰۲

به گزارش کسب و کار نیوز، در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۸۰۵ هزار و ۹۲۲ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.