صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / استیلی: ما ایرانیم و می خواهیم صعود کنیم
استیلی: ما ایرانیم و می خواهیم صعود کنیم

تقویت AFC باعث شده سالها به المپیک نرویم

استیلی: ما ایرانیم و می خواهیم صعود کنیم

کسب و کار نیوز:سرمربی تیم ملی امید ایران می گوید از هر نظر آماده شروع مسابقات مقدماتی المپیک توکیو هستند.

به گزارش کسب و کا ر نیوز به نقل از ورزش سه, حمید استیلی در نشست خبری مشترکی که همراه با سرمربیان تیم های امید کره جنوبی، چین و ازبکستان برگزار کرد صحبت های مهمی را درباره وضعیت تیم ایران در آستانه دیدار با ازبکستان و شانس صعود امیدها انجام داد. مشروح حرف های استیلی را می خوانید:

**با تمرکز کامل به تایلند آمدیم

خوشحالیم که امکان حضور در چنین تورنمنتی را داریم و با آمادگی کامل همچنین آماده سازی مناسب به اینجا آمده ایم. ما بهترین و آماده ترین نفرات این رده سنی را انتخاب کرده ایم و با تمرکز و آمادگی کامل برای انجام اولین مسابقه آماده می شویم.

**تقویم AFC باعث شده سالها به المپیک نرویم

فوتبال ایران همواره یکی از قدرت های برتر آسیا بوده و در رده بزرگسالان جایگاه نخست رده بندی قاره را در اختیار داشته اما یکی از مشکلات اصلی در این رده سنی تقویم AFC است. بازی های انتخابی در فیفا دی برگزار نمی شود و تیم های المپیک ما همیشه برای استفاده از بازیکنان باشگاهها در تمرینات و اردوها دچار مشکل بوده اند.

**به گذشته فکر نمی کنیم

در دوره فعلی تلاش کرده ایم از دو سال گذشته آماده سازی را آغاز کنیم و برنامه های خوبی در این مسیر داشتیم. ما به گذشته فکر نمی کنیم و اینجا هستیم تا اتفاق دیگری را رقم بزنیم.

**ایرانیم و هدفی جز صعود نخواهیم داشت

تمامی حریفان خودمان را به خوبی آنالیز کرده ایم و با شناخت مناسب به اینجا آمده ایم. ما در یک گروه سخت قرار داریم که به نظر من هر ۴ تیم برای صعود شانس خواهند داشت و رقابت نزدیکی وجود دارد.

**بازی اول همیشه سخت است

بازی اول در هر تورنمنتی سخت ترین بازی است خصوصا وقتی برابر تیم خوبی مثل ازبکستان قرار می گیرید. پیش از این دو بار مقابل آنها بازی کرده ایم و می دانیم تیم خوبی هستند با این وجود فراموش نکنید که ما ایران هستیم و هدفی به جز صعود نخواهیم داشت.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.