صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / دبیر فدراسیون فوتبال در روزهای آینده معرفی می‌شود
دبیر فدراسیون فوتبال در روزهای آینده معرفی می‌شود

دبیر فدراسیون فوتبال در روزهای آینده معرفی می‌شود

کسب و کار نیوز:دبیر کل فدراسیون فوتبال در روزهای آینده از سوی حیدر بهاروند، سرپرست موقت فدراسیون فوتبال به اعضای هیات رییسه معرفی خواهد شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, مبنای انتخاب دبیر کل به این صورت است که رییس فدراسیون فوتبال فرد مورد نظر خود را به اعضای هیات رییسه معرفی می کند و با تصویب هیات رییسه این انتخاب قانونی خواهد شد. ماه ها است که ابراهیم شکوری به طور موقت عهده دار این سمت است که زمان قانونی سرپرستی وی سپری شده. از سویی ادامه حضور وی دراین سمت خلاف اساسنامه فدراسیون فوتبال است و از سوی دیگر ابراهیم شکوری نمی تواند به طور دائمی عهده دار این سمت شود چون سوابق مدیریت وی برای برعهده گرفتن این سمت کافی نیست.

چند گزینه برای دبیر کلی فدراسیون فوتبال مطرح هستند که به زودی یکی از آنها با معرفی حیدر بهاروند عهده دار این سمت خواهد شد. در نشست اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال با وزیر ورزش و جوانان بر اجرای صریح اساسنامه در اداره فدراسیون فوتبال و هم چنین برگزاری انتخابات تاکید شده و انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال طبق برنامه از پیش تعیین شده اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد. در این نشست هم چنین بر رعایت قانون در خصوص دبیر کل تاکید شد؛ از آنجایی که از مدت زمان قانونی ابراهیم شکوری در سمت سرپرست موقت دبیر کلی ماه های زیادی گذشته، سرپرست فدراسیون فوتبال در تلاش برای انتخاب دبیر کل جدید است. این اتفاق در روزهای آینده رخ خواهد داد.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.