صفحه اصلی / استان ها / استقبال گردشگری سلطانیه از بخش خصوصی
استقبال گردشگری سلطانیه از بخش خصوصی

استقبال گردشگری سلطانیه از بخش خصوصی

کسب و کار نیوز:فرماندار شهرستان سلطانیه گفت: برای ایجاد زیرساخت‌ها در حوزه گردشگری، باید از توان بخش خصوصی بهره گرفت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسین رحمانی‌هزاررود با اشاره به موقعیت ترانزیتی و گردشگری شهرستان سلطانیه، عنوان‌ کرد: لازمه بهره‌گیری از ظرفیت‌های شهرستان سلطانیه که در مسیر توسعه گردشگری زنجان – سلطانیه – خدابنده – همدان قرار گرفته، ایجاد زیرساخت‌های گردشگری است.

وی با اشاره به آغوش باز حوزه گردشگری شهرستان سلطانیه به روی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، ادامه داد: برای تحقق این امر، محوریت مدیریت کلان شهرستان جذب توان بخش خصوصی برای احداث مراکز مختلف خدماتی، رفاهی، گردشگری و غیره شکل می‌دهد.

رحمانی‌هزاررود یکی از مهم‌ترین ضروریات حوزه شهرسازی در حومه شهر سلطانیه را طراحی نمای بناها با الهام گرفتن از معماری‌های اسلامی و آثار باستانی موجود در شهر سلطانیه دانست و تاکید کرد: موجودیت طرح‌های معماری الهام یافته از آثار باستانی شهر سلطانیه به‌ویژه بایستی در اماکن خصوصی‌ساز اعم از خانه‌های بوم‌گردی و غیره تجلی یابد.

این مسئول وجود آثار باستانی در شهر سلطانیه را ظرفیتی بی‌نظیر در راستای برگزاری جشنواره‌های معرفی مشاهیر گران‌سنگی چون مولانا دانست و گفت: بایستی با برگزاری هفته‌های متمادی فرهنگی، از پتانسیل‌های مختلفی مانند رسانه‌ها جهت شناساندن بیشتر صبغه تاریخی و گردشگری سلطانیه بهره‌گیری شود.

فرماندار شهرستان سلطانیه تاکید کرد: حوزه گردشگری این شهرستان برای رشد و پویایی نیازمند ایجاد زیرساخت‌های مناسب است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.