صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / راه اندازی کسب و کارهای نوپا و توسعه کارآفرینی برای مددجویان آذربایجان شرقی

طی تفاهم نامه فیمابین کمیته امداد و پارک علم و فناوری استان

راه اندازی کسب و کارهای نوپا و توسعه کارآفرینی برای مددجویان آذربایجان شرقی

کسب و کار نیوز - معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان شرقی به تشریح تفاهم نامه فیمابین کمیته امداد و پارک علم و فناوری استان پرداخت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از سایت خبری امداد، خالد سیار با اشاره به تفاهم نامه مشترک کمیته امداد آذربایجان شرقی و پارک علم و فناوری استان اظهار داشت: این همکاری مشترک در زمینه های مختلف پژوهشی و فناوری به منظور کمک به ایجاد اشتغال و راه اندازی کسب و کارهای نوپا و توسعه کارآفرینی برای مددجویان تحت حمایت صورت می گیرد.
وی معرفی و شناسایی خیران فناوری را از دیگر اهداف این تفاهم نامه برشمرد و افزود: به دنبال بهره مندی از ظرفیت های موجود دو نهاد در جهت تقویت روحیه کار و خوداتکایی و بازاریابی برای محصولات تولیدی مددجویان کمیته امداد هستیم.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان شرقی بیان داشت: فرهنگ سازی در زمینه ایجاد و توسعه کسب و کار با همکاری طرفین و برگزاری دوره های آموزشی برای مددجویان با تسهیلات اعطایی کمیته امداد از دیگر برنامه های این همکاری مشترک است.

وی خاطر نشان کرد: با اجرای این تفاهم نامه دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد از تجهیزات و امکانات مرکز نوآوری پارک علم و فناوری در جهت شکوفایی استعدادها بهره مند می شوند.

سیار کمک مشاوره ای برای ایجاد بنگاه های اقتصادی دانشجویان تحت حمایتِ فارغ التحصیل را از دیگر برنامه های طرفین عنوان کرده و گفت: دوره های آموزشی کارآفرینی، ایده پردازی، تولید محصول، تجاری سازی و بازاریابی برای مددجویان کمیته امداد برگزار خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.