صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / بومی‌سازی یک محصول کاربردی در ملی حفاری
بومی‌سازی یک محصول کاربردی در ملی حفاری

بومی‌سازی یک محصول کاربردی در ملی حفاری

کسب و کار نیوز:سوپر خنک‌کننده ELC مخصوص موتورهای صنعتی و حمل‌ونقل با هدف افزایش بازدهی کاری موتورها از سوی پژوهشگران شرکت ملی حفاری ایران طراحی و بومی‌سازی شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, از پژوهشگران این شرکت درباره بومی‌سازی سوپر خنک‌کننده ELC گفت: این ماده با حمایت مدیریت امور مهندسی شرکت به مرحله تولید رسیده است.

وی با بیان اینکه این ماده که در انواع موتورهای caterpillar, deutz,oem و … کاربرد دارد، در انحصار شرکت‌های غربی است، افزود: این ماده به دلیل انتقال حرارت عالی، بازدهی کاری موتورها را افزایش می‌دهد.

صادق‌آبادی اظهار کرد: در فرمولاسیون سوپر خنک‌کننده ELC از نانوبازدارنده‌های خوردگی و ضدرسوب‌های جدید استفاده شده و به همین دلیل عمر مفید موتورها را افزایش می‌دهد.

این پژوهشگر که هم‌اکنون برئیس مهندسی کالا و ماشین‌آلات مکانیک مدیریت امور مهندسی شرکت ملی حفاری است، گفت: ماده بومی‌سازی شده با محیط زیست سازگاری دارد و با تلاش‌های انجام شده هم‌اکنون در کشور قابل تولید است.

وی با اشاره به اینکه مزیت اصلی محصول طراحی‌شده نسبت به نوع خارجی آن تناسب با اقلیم منطقه و گرمای بالای هواست، اظهار کرد: اجرای این پروژه دو سال به طول انجامید و همه هزینه آن از سوی پژوهشگران تامین شده است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.