صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / اعطای تسهیلات به‌منظور نوسازی ناوگان حمل‌ونقل فرآورده
اعطای تسهیلات به‌منظور نوسازی ناوگان حمل‌ونقل فرآورده

اعطای تسهیلات به‌منظور نوسازی ناوگان حمل‌ونقل فرآورده

کسب و کار نیوز:شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به‌منظور نوسازی ناوگان حمل‌ونقل فرآورده، تفاهم‌نامه سه‌جانبه‌ای را با بانک تجارت و شرکت صنعتی ماموت امضا کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, ظهر روز شنبه (۱۴ دی‌ماه) با هدف نوسازی ناوگان حمل‌ونقل فرآورده‌های نفتی، تفاهم‌نامه‌ سه‌جانبه‌ای بین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، بانک تجارت و شرکت صنعتی ماموت با حضور امیر وکیل‌زاده، مدیرعامل شرکت ملی پخش، رضا دولت‌آبادی، مدیرعامل بانک تجارت و مهرزاد فردوس، رئیس هیئت مدیره گروه صنعتی ماموت و جمعی از مدیران ارشد این ادارات در ساختمان مرکزی بانک تجارت منعقد شد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در این آیین به‌روزرسانی مخازن حمل فرآورده را یکی از ضرورت‌های توزیع فرآورده در کشور عنوان کرد و گفت: یکی از اهداف بزرگ این تفاهم‌نامه افزایش ایمنی ناوگان حمل‌ونقل است و بی‌شک برای مالکان، شرکت‌ها و بالتبع شرکت ماموت مزایای زیادی خواهد داشت.

وکیل‌زاده افزود: شرکت ملی پخش سال‌هاست با شرکت ماموت در زمینه گسترش ناوگان حمل‌ونقل همکاری داشته و قراردادها و تفاهم‌نامه‌هایی موفقیت‌آمیز داشته است.

مدیرعامل بانک تجارت نیز در این آیین گفت: در فاز نخست این تفاهم‌نامه، حدود ۲ هزار میلیار ریال برای تجهیز و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل اختصاص داده است، نرخ این قرارداد ۱۲ درصد بوده و مدت بازپرداخت آن چهار ساله است.

رضا دولت‌آبادی افزود: به‌منظور کمک به مصرف‌کننده، بازپرداخت این وام به صورت پلکانی و غیریکنواخت دیده شده و به محض جمع‌آوری مدارک، در دو، سه روز این تسهیلات پرداخت خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.