صفحه اصلی / اقتصادی / بازرگانی و تجارت / آمادگی فعالان بخش خصوصی برای حضور پرشور درمراسم تشییع شهیدسلیمانی

اتاق بازرگانی تهران اعلام کرد

آمادگی فعالان بخش خصوصی برای حضور پرشور درمراسم تشییع شهیدسلیمانی

کسب و کار نیوز - به جهت حضور پرشور و حماسی مردم پایتخت و اعلام تعطیلی عمومی در تهران از سوی هیات دولت، اتاق بازرگانی تهران نیز فردا دوشنبه ۱۶ دی ماه تعطیل است.

به گزارش کسب و کار نیوز  به نقل از اتاق بازرگانی تهران، به جهت حضور پرشور و حماسی مردم پایتخت و اعلام تعطیلی عمومی در تهران از سوی هیات دولت، اتاق بازرگانی تهران نیز فردا دوشنبه ۱۶ دی ماه تعطیل است و از فعالان اقتصادی بخش خصوصی دعوت می‌کند در مراسم تشییع شهدای مقاومت حضور پیدا کنند.

آیین تشییع پیکر مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همراهانش که امروز، یکشنبه ۱۵ دی ماه و در میان استقبال شورانگیز مردم اهواز و شهرهای جنوب، وارد کشور شده است، فردا در تهران و قم برگزار می‌شود و پس از آن برای خاکسپاری به کرمان منتقل می‌شود.

مراسم اقامه نماز بر پیکر شهیدان مقاومت، صبح دوشنبه ۱۶ دی ماه ساعت هشت صبح در دانشگاه تهران برپا و پس از آن پیکرهای مطهر شهدا به سمت میدان آزادی تشییع خواهد شد.

سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس، بامداد جمعه ۱۳ دی ماه به همراه ابومهدی المهندس، معاون نیروی بسیج مردمی عراق، و تعداد دیگری از همراهان و همرزمانشان در یک حمله تروریستی ناجوانمردانه به فیض شهادت رسیدند.

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران ضمن عرض تسلیت مجدد به خانواده محترم شهید سلیمانی و دیگر شهدا و تمامی ملت سوگوار ایران، از همه فعالان اقتصادی دعوت می‌کند در این مراسم تشییع پیکر مطهر این شهیدان حضوری پرشور داشته باشند. با توجه به مصوبه هیات دولت مبنی بر تعطیلی نهادها و سازمان‌ها در تهران، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران نیز فردا تعطیل است.

همچنین مطالعه کنید:

درآمد ۸۰۶ هزار میلیارد تومانی دولت از مالیات در ۱۴۰۲

به گزارش کسب و کار نیوز، در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۸۰۵ هزار و ۹۲۲ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.