چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / درخواست استان کرمان از وزیر کشور برای استفاده از امکانات استان‌های همجوار
درخواست استان کرمان از وزیر کشور برای استفاده از امکانات استان‌های همجوار

پورابراهیمی با اشاره به برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی در کرمان خبر داد

درخواست استان کرمان از وزیر کشور برای استفاده از امکانات استان‌های همجوار

کسب و کار نیوز:نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی از آمادگی کامل برای برگزاری باشکوه مراسم تشییع پیکر پاک شهید سپهبد قاسم سلیمانی گفت و بیان کرد: پیکر این سردار بزرگ اسلام روز سه‌شنبه به کرمان منتقل می شود و باشکوه‌ترین وداع تاریخی مردم شهیدپرور دیار کریمان را با فرمانده دلاور لشکر ۴۱ ثارالله شاهد خواهد بود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, محمدرضا پور ابراهیمی در جمع خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: با شهادت سردار سلیمانی جریان جدید و خون تازه‌ای به جبهه مقاومت و جریان جهاد و شهادت تزریق شد که انشاءالله منشاء نابودی اسرائیل و آزادی قدس شریف و خروج آمریکایی‌ها از منطقه خواهد بود.

پورابراهیمی با بیان اینکه انتقام خون سردار سلیمانی، سردار ابومهدی المهندس و همراهان ایشان را در آینده‌ای نزدیک از آمریکایی‌ها می‌گیریم ابراز کرد: نشست مسئولان ارشد استان کرمان با حضور نماینده ولی فقیه، استاندار، مدیران ارشد و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی برگزار و هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌ها صورت گرفته و تلاش برای ایجاد تمام امکانات لازم جهت برگزاری این مراسم باشکوه در کرمان، در دستور کار قرار دارد.

پورابراهیمی گفت: سردار سلیمانی مظهر مقاومت و ایثار بوده و تمام رزمندگان لشکر ۴۱ ثارالله ایشان را به عنوان فرمانده خود می‌شناسند و فارغ از هر نگاهی ایشان را به عنوان امیر خود قبول دارند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در نامه‌ای به وزیر کشور، خواسته‌ایم تا امکانات چند استانی که همجوار با کرمان هستند برای برگزاری بهتر مراسم وداع با سردار قاسم سلیمانی بسیج شوند تا تامین امنیت و برقراری نظمِ برگزاری مراسم تشییع پیکر پاک سردار سلیمانی به خوبی انجام شود و قطعا صدها هزار نفر در این مراسم حضور خواهند یافت و باید تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شود.

پورابراهیمی با بیان اینکه ظرفیت داخلی استان کرمان برای برگزاری این مراسم نیازمند تکمیل است، ادامه داد: با ارسال نامه‌ای به وزیر کشور درخواست کرده‌ایم تا ظرفیت‌ها و امکانات استان‌های همجوار تجمیع شوند تا در حوزه های پشتیبانی، لجستیکی، نظم و امنیت مراسم تشییع پیکر پاک سردار سلیمانی، استان کرمان را همراهی کنند.

وی اظهار کرد: مجموعه تمهیدات لازم برای اسکان و حمل و نقل ریلی، هوایی، زمینی و تهمیدات لازم برای حفظ امنیت و ایجاد نظم و تسهیل عبور و مرور اندیشیده شده تا پیشتیبانی و تدارکات لجستیکی به خوبی مهیا شود، علاقمندان به سردار سلیمانی از سراسر دنیا در این مراسم شرکت می‌کنند و پیش‌بینی می‌شود که از کشورهای اسلامی و سایر کشورها نیز افرادی در مراسم وداع با سردار سلیمانی حضور یابند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس چند سال در لشکر ۴۱ ثارالله این افتخار را داشته‌ام که رزمنده‌ای باشم که تحت فرماندهی سردار سلیمانی فعالیت کرده است و همه هم‌ رزم‌های سابق، در چند روز اخیر اعلام کرده‌ایم که این مسیر حاج قاسم را ادامه می‌دهیم تا پرچم جهاد و شهادت همچنان با عزت و افتخار برافراشته بماند.

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.