صفحه اصلی / استان ها / نامگذاری شهرک صنعتی شهریار به نام ‌شهید قاسم سلیمانی
نامگذاری شهرک صنعتی شهریار به نام ‌شهید قاسم سلیمانی

مدیرعامل شهرک های صنعتی تهران خبر داد

نامگذاری شهرک صنعتی شهریار به نام ‌شهید قاسم سلیمانی

کسب و کار نیوز:‌رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شهرک های صنعتی تهران گفت: به پاس مجاهدت های خالصانه سردارشهید حاج قاسم سلیمانی درجلسه فوق العاده هیات مدیره، شهرک صنعتی شهریار به نام پربرکت این شهید والامقام مزین و نام گذاری شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,صابر پرنیان با اشاره به لزوم ایجاد اشتغال در جامعه بیان کرد: مهم‌ترین دلیل راه‌اندازی شهرک صنعتی شهریار بعد از توسعه صنعت و تولید، ایجاد اشتغال است و با تحقق این امر، بسیاری از جوانان جویای شغل منطقه، مشغول به کار می‌شوند.

وی با اشاره به لزوم سرمایه‌گذاری در حوزه تولید تصریح کرد: با راه‌اندازی شهرک صنعتی شهریار، صنایع غرب استان تهران به خوبی ساماندهی می‌شوند و زمینه حضور سرمایه‌گذاران اقتصادی نیز به وجود خواهد آمد.

رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران به امکانات فراهم‌شده برای شهرک صنعتی شهریار اشاره کرد و گفت: فاز نخست زیرساخت‌ها از قبیل آب و برق به طور کامل به این شهرک اختصاص یافته و آماده واگذاری به متقاضیان است.

گفتنی است که شهرک تاسیس شهریار با ۴۰۸ هکتارعملیاتی، طرح توسعه ۳هزارهکتاری و دارای ۵۳۳ در ۷ زون بندی و ۴۰ قطعه واگذار شده است که در سال ۱۳۹۷ عملیات اجرایی شهرک آغاز شده است.

همچنین مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی تهران در پی شهادت سپهد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس پیام تسلیتی صادر کرد که در این پیام آمده است:
شهادت سردار سرافراز ایران‌، فاتح دلها و یار و یاور ملت مظلوم و ستمدیده حاج قاسم سلیمانی موجب اندوه فراوان و حسرتی عمیق شد. حاج قاسم سلیمانی که از یادگاران دوران دفاع مقدس بود، با اخلاصی کم نظیر و مجاهدت شجاعانه در جبهه های حق علیه باطل به دفاع از کیان این سرزمین الهی و امنیت مردم ایران پرداخت و پس از سال‌ها مبارزه و حضور در خط مقدم مبارزه با داعش و تروریست‌های منطقه، در پی حمله جنایتکارانه تروریسم دولتی امریکایی به یاران شهیدش پیوست. ذرات مطهر خون پاک او جان تازه‌ای به انسجام ملی و مقاومت اسلامی خواهد داد. اینجانب شهادت این ابرمرد تاریخ ، مالک اشتر زمان‌، الگوی اخلاص و اقتدار را به ملت عزیز ایران‌، رهبر معظم انقلاب و خانواده معزز سلیمانی تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.