صفحه اصلی / اصناف / گوشی های همراه مسافری حداکثر تا دو هفته آینده وصل می شود
گوشی های همراه مسافری حداکثر تا دو هفته آینده وصل می شود

ارز نیمایی باید شامل همه واردکنندگان شود

گوشی های همراه مسافری حداکثر تا دو هفته آینده وصل می شود

کسب و کار نیوز- رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری، گوشی همراه و لوازم جانبی با اشاره به تشکیل جلسه ای با ستاد مبارزه با کالای قاچاق گفت: در این جلسه به موضوع قطع بودن گوشی های تلفن همراه مسافری پرداخته شد و درخواست نمودیم با توجه به اینکه این گوشی ها عوارض ورودی خود را پرداخت نموده اند نسب به وصل نمودن آن اقدامات های لازم صورت پذیرد.

به گزارش کسب و کار نیوز، ابراهیم درستی ضمن تشکر از ستاد مبارزه با کالای قاچاق افزود: اعتقاد کامل داریم که گوشی تلفن همراه می بایست با رعایت تمامی نکات قانونی به داخل کشور وارد گردد. در پایان این نشست مقرر گردید حداکثر تا دو هفته آینده با همکاری این ستاد گوشی های تلفن همراه مسافری که قطع گردیده اند، وصل گردد. نماینده وزیر صمت در اصناف کشور همچنین به موضوع تخصیص ارز نیمایی به واردگنندگان گوشی همراه اشاره کرد و افزود: در ۱۵ روز گذشته به گوشی همراه ارز نیمایی تعلق گرفته است که این مهم برای تعدادی انجام یافته اما برخی شامل آن نشده اند؛ لذا در این جلسه اولا درخواست کردیم که شرایطی فراهم شود که همه واردکنندگان از این امکان بهره مند شوند، در غیر این صورت حداقل به گوشی های تلفن همراهی که تا ۴۰۰ دلار قیمت دارند ارز نیمایی تخیصیص یابد.

درستی با ارزیابی مثبت از عملکرد و همکاری انجمن واردکنندگان گوشی تلفن همراه و تاثیر آن در بازار موبایل گفت: خوشبختانه تا این لحظه بواسطه عملکرد مثبت این انجمن و همسویی آن با اتحادیه فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری، گوشی همراه و لوازم جانبی در حال حاضر شاهد ثبات قیمت در این بازار هستیم، که این فرایند ناشی از تامین بموقع نیاز بازار توسط وارد کنندگان بوده است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.