چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / سیتی هیچ وقت تسلیم نمی‌شود
سیتی هیچ وقت تسلیم نمی‌شود

سیتی هیچ وقت تسلیم نمی‌شود

کسب و کار نیوز:سرمربی منچستر سیتی با وجود فاصله زیادی که تیمش با صدر جدول رده‌بندی دارد تاکید کرد که هیچ وقت تسلیم نمی‌شوند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, منچستر سیتی در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ جزیره به مصاف اورتون رفت و توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کند.

گواردیولا در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و از عملکرد بازیکنان جوان راضی هستم. بازی کردن در چنین شرایطی بسیار سخت است با این حال با وجود خستگی و فشار زیاد بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. سه امتیاز حساس دیگر را به دست آوردیم و به لسترسیتی نزدیک‌تر شدیم.

او درباره فاصله زیادی که تیمش با صدر جدول رده‌بندی دارد گفت: وقتی فاصله با صدر بیش‌تر می‌شود بعضی ناامید و تسلیم می‌شوند اما من این‌گونه نیستم. ما هیچ وقت تسلیم نمی‌شویم. سیتی با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد. جام اتحادیه و حذفی را هم داریم. لیگ قهرمانان اروپا هم هست.

گواردیولا درباره ژسوس و آگوئرو دو مهاجم تیمش گفت: ژسوس مهاجم ممتازی است اما آگوئرو بازیکنی بدون جایگزین در سیتی است. او برای هواداران ما به خاطر گلی که برابر کوئیز پارک رنجرز زد یک نماد محسوب می‌شود.

آگوئرو در سال ۲۰۱۲ با گلی که در لحظات پایانی برابر کوئینز پارک به ثمر رساند سیتی را بعد از ۴۴ سال به قهرمانی در لیگ جزیره رساند.

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.