صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / عبدالرزاق: بالاتر از مسی و رونالدو بودن رویایی است

نقشه های ستاره مراکشی رقیب سپاهان در 2020

عبدالرزاق: بالاتر از مسی و رونالدو بودن رویایی است

کسب و کار نیوز:بعد از یک دهه سلطه سوپراستارهای پرتغالی و آرژانتینی سرانجام عنوان آقای گلی جهان به بازیکنی غیر از این دو ستاره رسید.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, عبدالرزاق حمدا.. مراکشی طی ۳۸ بازی برای النصر در رقابت های مختلف موفق به ثبت ۵۷ گل شد تا بالاتر از موتور گلزنی بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی همین طور کریس رونالدو پرتغالی از یوونتوس و لیونل مسی آرژانتینی از بارسلونا برای اولین بار عنوان بهترین گلزن سال جهان را به خود اختصاص بدهد.

حمدا.. که حواشی زیادی با کادر فنی سابق تیم ملی مراکش داشت و بعد از روی کارآمدن هلیل هودزیچ بوسنیایی هم دعوت به تیم ملی را نپذیرفت درحالی این گل ها را برای النصر به ثبت رساند که بسیاری اعتقاد دارند غیبت او در فهرست نهایی مراکش در جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ یکی از عمده ترین دلایل ناکامی های هروه رنار فرانسوی بود.

حمدا.. در تازه ترین گفتگوی خود بعد از کسب عنوان برترین گلزن سال جهان با اشاره به این که بالاتر ایستادن از ستاره هایی همچون رونالدو و مسی رویای بزرگی بود که به آن رسید از نقشه های خود برای تکرار این عنوان در سال ۲۰۲۰ صحبت کرد و گفت:«می خواهم آماری بهتر از ۵۷ گل زده در یک سال را به ثبت برسانم از همین رو تلاشم را دوچندان می کنم تا این رویا را به واقعیت تبدیل کنم».

عبدالرزاق حمدا.. به عنوان گلزن اول النصر عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ باید مقابل سپاهان ایران قرار بگیرد، جدالی که شاگردان امیر قلعه نویی برای مهار این بازیکن با روحیه تکرار عنوان بهترین گلزن سال جهان کار بس دشواری پیش رو خواهند داشت.

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.