صفحه اصلی / استان ها / ۳۲۵۷ خانوار به علت طلاق تحت حمایت کمیته امداد خراسان ‌شمالی قرار دارند
۳۲۵۷ خانوار به علت طلاق تحت حمایت کمیته امداد خراسان ‌شمالی قرار دارند

مدیر کل کمیته امداد استان:

۳۲۵۷ خانوار به علت طلاق تحت حمایت کمیته امداد خراسان ‌شمالی قرار دارند

کسب و کار نیوز:مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: هم‌اکنون سه هزار و ۲۵۷ خانوار به علت طلاق تحت حمایت‌های این نهاد قرارگرفته‌اند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مجید الهی راد به سرفصل‌های حمایت کمیته امداد از افراد مختلف اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون افراد تحت حمایت این نهاد در قالب فوت سرپرست، مطلقه، متارکه و مفقودی سرپرست و زندانی، سرباز بودن، بیماری سرپرست تحت حمایت این نهاد قرار دارند.

‌وی ادامه داد: در حال حاضر ۲۶ هزار و ۳۲۵ خانوار به دلیل فوت سرپرست،۳۲۶ خانوار به دلیل متارکه، سه هزار و ۲۵۷ خانوار به دلیل طلاق و ۱۸ هزار و ۸۵۱ خانوار به دلیل ازکارافتادگی سرپرست و پنج هزار و ۵۲۴ خانوار نیز به دلیل سایر موارد تحت حمایت‌های کمیته امداد استان خراسان شمالی قرارگرفته‌اند.

‌مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با یادآوری اینکه هم‌اکنون ۵۴ هزار و ۲۸۳ خانوار در قالب ۱۰۱ هزار و ۱۰۰ نفر تحت حمایت این نهاد قرار دارند، خاطرنشان کرد: طی سال گذشته حدود ۸۹ هزار نفر تحت حمایت این نهاد بودند که این رقم هم‌اکنون به بیش از ۱۰۱ هزار نفر افزایش‌یافته است.

‌الهی راد در ادامه با اشاره به وجود بسته‌های تشویقی مناسب برای زنان سرپرست خانوار، افزود: کمیته امداد در صورت ازدواج مجدد این زنان برای همسر و فرزندان آنان با ارائه تسهیلات مناسب اقدام به اشتغال‌زایی برای این خانواده‌ها می‌کند.

‌وی یادآور شد: زنان سرپرست خانوار نیز طبق این طرح از تسهیلات اشتغال‌زایی، جهیزیه، قرض‌الحسنه و وام‌های کارگشایی و ضروری برخوردار می‌شوند و ایتام زنان سرپرست خانوار نیز در قالب طرح اکرام از کمک‌های مردم و حامیان بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به اجرای طرح بیمه اجتماعی برای زنان سرپرست خانوار نیز گفت: هم‌اکنون بیش از دو هزار نفر از زنان سرپرست خانوار در استان تحت حمایت بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.