صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / حمایت اسطوره‌های آرسنال از میکل آرتتا
حمایت اسطوره‌های آرسنال از میکل آرتتا

حمایت اسطوره‌های آرسنال از میکل آرتتا

کسب و کار نیوز :با وجود شکست دیروز آرسنال مقابل چلسی، دو اسطوره توپچی‌ها، یان رایت و مارتین کیون به تحسین میکل آرتتا پرداخته و گفتند او در مدت کوتاهی که از مربی‌گری‌اش می‌گذرد بر این تیم تاثیر مثبت گذاشته.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, با وجود آنکه آرسنال دیروز در دربی شهر لندن مقابل حریف همشهری‌اش چلسی با نتیجه ۲-۱ شکست خورد و بازی ۱-۰ جلو افتاده را با شکست عوض کرد و با اینکه میکل آرتتا، سرمربی جدید آرسنال در دو بازی‌ای که به عنوان سرمربی هدایت این تیم را به عهده داشته تنها یک امتیاز بدست آورده، ولی دو اسطوره باشگاه آرسنال، یان رایت و مارتین کیون بعد از بازی دیروز به ستایش آرتتا پرداخته و اعلام کردند او در این مدت کوتاه تاثیر مثبت قابل توجهی بر آرسنال داشته است.

آرتتا دوران مربی‌گری‌اش در آرسنال را با تساوی مقابل بورنموث شروع کرد و در بازی دیروز هم دو گل دیرهنگام از سوی چلسی باعث شد او در اولین دربی شهر لندن هم شکست را تجربه کند. با این وجود، بسیاری از کارشناسان و از جمله یان رایت و مارتین کیون معتقدند آرسنال در همین دو بازی نسبت به دوران اونای امری و فردی لیونگ‌برگ عملکرد به مراتب بهتری داشته است.

بعد از شکست دیروز آرسنال، یان رایت در این باره گفت:” وقتی این دو بازی را می‌بینیم شکی نیست که عملکرد آرسنال بهتر شده. برای همین است که فکر می‌کنم اگر بعد از بازی لستر و در دوران وقفه بازی‌های ملی آرتتا به عنوان سرمربی تیم انتخاب شده بود آرسنال الان جایگاه به مراتب بهتری در جدول داشت. آرسنال حالا در طول بازی تک ضرب و دو ضرب و خیلی سریع بازی می‌کند. با احترام به چلسی به خاطر پیروزی امروزش، هواداران ما باید از شرایطی که تیم در حال حاضر دارد خوشحال باشند”.

مارتین کیون هم در این باره گفت:” آرسنال امروز خیلی فشرده و قرص و محکم بازی کرد و من از شکل تیمی توپچی‌ها خوشم آمد. یادمان نرود که آنها در این فصل سه سرمربی داشته‌اند که هر کدام ایده‌های و سبک خاص خودشان را داشتند. ولی امروز آرسنال نشان داد که بازیکنانش خیلی خوب درگیر می‌شوند و به خصوص بازیکنان جلوی زمین به نظر من در تطابق با ایده‌های آرتتا عالی بودند”.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.