صفحه اصلی / استان ها / کشف ۱۳۱۶ قطعه مرغ زنده قاچاق در تویسرکان
کشف ۱۳۱۶ قطعه مرغ زنده قاچاق در تویسرکان

کشف ۱۳۱۶ قطعه مرغ زنده قاچاق در تویسرکان

کسب و کار نیوز :فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان گفت: مأموران نیروی انتظامی ۱۳۱۶ قطعه مرغ زنده قاچاق را در تویسرکان کشف و ضبط کردند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سرهنگ‌محمد معصومی اعلام کرد: در چند روز گذشته ۱۳۱۶ قطعه مرغ زنده قاچاق به وزن ۳۲۰۰ کیلوگرم کشف و ضبط شده که ارزش ریالی این محموله قاچاق ۳۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی در ادامه از تلاش های شبانه روزی مأموران نیروی انتظامی تویسرکان در دستگیری قاچاقچیان و سارقان خبر داد و اظهار کرد: به منظور پاکسازی نقاط آلود شهرستان، در یک عملیات پلیسی، مأموران نیروی انتظامی، شناسایی و دستگیری یک مواد فروش را در دستور کار خود قرار دادند و تحقیقات خود را آغاز کردند.

معصومی ادامه داد: پس از هماهنگی های لازم با مقام قضایی، متهم دستگیر و علاوه بر مقدار یک کیلو گرم گراس، ۸۵ سانت هروئین، ۳۳ عدد قرص متادون و دو گرم شیشه از خانه باغی او کشف و ضبط و متهم به مراجع قانونی تحویل داده شد.

وی در پایان از دستگیری دو سارق حرفه ای و سابقه دار و کشف ۱۴ فقره سرقت توسط آنان خبر داد و یادآور شد: در این زمینه شخص مالخری هم که اموال مسروقه را خریداری می کرده، شناسایی شده و به زودی او نیز دستگیر می شود.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.