صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / مسعود بازوبند تیم ملی را می خواهد

شجاعی مرد اول تراکتور مدل جدید

مسعود بازوبند تیم ملی را می خواهد

کسب و کار نیوز:در تراکتور همه چیز تغییر کرده است؛ مثل تعجب تی تی ها از یک پا و دوپای مسعود، وقتی که سه بازیکن سخت گیر و جوان پیکان او را پرس کرده اند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, شاید باورش سخت باشد اما کاپیتان تراکتور در بازی روزگذشته مقابل پیکان یک پنالتی گرفت، دو گل زد و یک پاس گل به ساسان انصاری داد. کارنامه ای که باعث می شود نمره ۱۰ از ۱۰ به او تعلق بگیرد.  این اتفاق چند هفته بعد از ناراحتی شدید او از اتفاقات حاشیه ای بازی ماشین سازی رخ داد. مسابقه ای که در کمال تعجب به سود برادر کوچکتر به پایان رسید و البته سرآغاز تغییرات جدید در تراکتور شد.

از آن بازی تا امروز تیم سرخپوش تبریزی چهار پیروزی متوالی به دست آورده و در رتبه سوم جدول قبل از تعطیلات قرار گرفته است و حالا همه افسوس می خورند که چرا پنج امتیاز دو بازی شاهین و ماشین دود شد تا تراکتور صدرنشین لیگ نباشد. اما برای بازیکن های بزرگتر و واقع بین تراکتور این افسوس بی معناست. برای آن ها ۱۳ هفته حیاتی تا پایان لیگ باقی مانده و اگر اوضاع به همین شکل پیش برود، رقابت برای قهرمانی سخت تر از هر فصل دیگری خواهد بود.

تراکتور در بازی دیروز دوباره با مثلث ملی پوش ها و هدایت سرمربی بی ادعای تیم ، ساکت الهامی در زمین شهرقدس حاضر شد. مسعود دوباره بازوبند را به اشکان داده بود و سبک تر از قبل بازی می کرد. او هفته قبل در بازی شهرخودرو گل زیبایی به ثمر رسانده بود و قصد داشت با اعتماد شدیدی که نسبت به او برقرار است کار را ادامه دهد. تراکتور بازی را تهاجمی آغاز کرد و در حالی که با فرار و ضربه احسان حاج صفی به گل رسیده بود با سوت داور از برتری بازماند. البته توپ به دست حاج صفی خورده بود اما با توجه به بسته بودن دست او شاید تصمیم حیدری سخت گیرانه بود.

بازی در نیمه اول بدون گل تمام شد اما درنیمه دوم این پیکان بود که با یک پنالتی گل اول را زد. دقایقی بعد تراکتور با حرکت شجاعی و پاس او به ساسان انصاری بازی را مساوی کرد اما پیکان سرسخت دوباره با ضربه سر شهریار مغانلو به گل رسید. این گل اما بلافاصله با ضربه سرمسعود پاسخ داده شد. تراکتور دوباره به حملات ادامه داد و این بار با سرنگونی شجاعی در محوطه جریمه به یک پنالتی رسید اما پنالتی با ضربه عجیب دژاگه به اوت رفت. در حالی که سه دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود و شاید خیلی ها از برد تراکتور قطع امید کرده بودند ادامه روند تهاجمی یک پنالتی دیگر را نصیب سرخپوشان کرد. این بار امینی دروازه بان پیکان، روی انصاری خطا کرد تا در دومین پنالتی مسعود شجاعی پشت توپ بایستد. این لحظه تعیین کننده مسابقه دیروز بود زمانی که شجاعی خونسرد و با استایل نرم خودش توپ را در خلاف جهت حرکت دروازه بان تیزچنگ پیکان به گل فرستاد:۳-۲٫

این یک نتیجه ایده آل برای تراکتور و کاپیتان بدون بازوبندش بود که حالا بعد از دوران فترت با آقا مصطفی دوباره خوب تمرین می کند و حالا آماده رقابت تا پایان فصل است. شاید بشود گفت اگر کسی در این دو سه بازی شجاعی را هم دیده باشد شک ندارد که او در اردوی بعدی تیم ملی هم خواهد بود. بعد از فشار بازی عراق و حاشیه های نه چندان خوشایند روزهای باخت در تبریز وقتش بود که مسعود خودی نشان دهد. شاید مثل علی دایی در روزهایی که همه چیز علیه ش می شد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.