صفحه اصلی / استان ها / ۱۳ درصد همدانی‌ها کارت ملی هوشمند نگرفته‌اند
۱۳ درصد همدانی‌ها کارت ملی هوشمند نگرفته‌اند

مدیرکل ثبت احوال استان همدان:

۱۳ درصد همدانی‌ها کارت ملی هوشمند نگرفته‌اند

کسب و کار نیوز :مدیرکل ثبت احوال استان همدان با بیان اینکه ۱۳ درصد از واجدین شرایط نسبت به دریافت کارت ملی هوشمند خود اقدام نکرده اند، اعلام کرد: تاکنون برای حدود یک میلیون و ۲۳۰ نفر در استان همدان کارت ملی هوشمند صادر شده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, اسد حسن‌زاده‌زورمند شنبه ۷ دی در جلسه ثبت وقایع حیاتی شهرستان رزن، با بیان اینکه در ثبت وقایع حیاتی شهرستان رزن در استان رتبه اول را دارد، اظهار کرد: استان همدان هم در رتبه عالی کشوری یعنی در رده یک تا چهار قرار دارد.

وی از ثبت ۱۷ هزار و ۴۳ واقعه ولادت در ۹ ماهه امسال در سطح استان خبر داد که از این میزان ۵۲ درصد متولدین پسر و ۴۸ درصد دختر بودند و اظهار کرد: طی هشت ماهه امسال ۷۱۸۰ واقعه وفات به ثبت رسیده که ۵۷.۴ درصد متوفیان را مردان و ۴۲.۶ درصد را زنان تشکیل می دهند.

حسن‌زاده‌زورمند با بیان اینکه امسال ۸۹۷۶ واقعه ازدواج در سطح استان صورت گرفته است که نسبت به سال گذشته سه درصد کاهش داشته‌ایم، خاطرنشان کرد: ۲۵۱۶ واقعه طلاق نیز در سطح استان به ثبت رسیده که نسبت به سال قبل ۳.۹ درصد کاهش داشته است.

مدیرکل ثبت احوال استان همدان در ادامه با بیان اینکه ۱۳ درصد از واجدین شرایط نسبت به دریافت کارت ملی هوشمند خود اقدام نکرده اند، اعلام کرد: تاکنون برای حدود یک میلیون و ۲۳۰ نفر در استان همدان کارت ملی هوشمند صادر شده است.

وی ادامه داد: مهمترین خروجی این امر شفاف سازی امور و افزایش امنیت اجتماعی است و در راستای تسهیل خدمات و کاهش هزینه های تحمیلی برای مردم کمک شده است.

سیدرضا سلامتی، فرماندار شهرستان رزن هم با بیان اینکه هم افزایی بسیار خوبی در شهرستان داریم و تقریباً از میانگین استانی و کشوری در ثبت وقایع حیاتی جلو هستیم، گفت: یکی از مشکلات شهرستان مکان اداره ثبت احوال است که امیدواریم در جلسات استانی مطرح شود تا مشکل ساختمان ثبت احوال شهرستان حل شود.

در حال حاضر دو اداره ثبت احوال و اداره امور مالیاتی در یک ساختمان دو طبقه سکونت دارند که فرماندار به دنبال تفکیک این ادارات در ساختمان هایی مجزاست.

همچنین مطالعه کنید:

یارانه ۱۰ هزار یورویی برای تاکسی‌های برقی/​ ۷ هزار خودروی برقی در راه ایران

به گزارش کسب و کار نیوز ، حسن کریمی ‌‌سنجری، مدیر طرح خودروهای برقی وزارت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.