همزمان با برگزاری اولین دوره ولاگ

ولاگ به دسته بندی آپارات اضافه می شود

کسب و کار نیوز - همزمان با برگزاری اولین دوره آموزش "ولاگ" توسط استودیو کلاس ، ولاگ، در دسته بندی آپارات قرار گرفت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از آپارات، اولین دوره آموزش ولاگ، در ایران با حضور ولاگرهای ایرانی به عنوان مدرس و داور، دوازدهم ،سیزدهم و بیستم دی ماه در استودیو کلاس برگزار می گردد.

در این ورک شاپ ۳ روزِ، که اساتیدی چون سیاوش صفاریان پور، حسین کلهر،سامان نیک نژاد، مجید آقایی، امیر حسین، مهدی جبین شناس، کیان محمدی و امیر فتحعلیان حضور دارند ، مباحث ولاگ چیست؟، چگونه ایده و موضوع ولاگ خود را پیدا کنید؟، فن بیان و اجرا، تصویربرداری با موبایل، صدابرداری با موبایل، تدوین، انتشار موثر در آپارات، اینستاگرام و… تدریس خواهد شد.

ولاگ، از ریشه عبارت ویدیو لاگ (روزمرگی تصویری) گرفته شده است. در ولاگ همه وظایف تولید برنامه را یک نفر انجام می دهد (ایده، تصویربرداری، اجرا و تدوین) ساختار ولاگ بدون هرگونه پیچیدگی و هزینه های گزاف بوده و از صمیمیت و سرعت بالایی در تولید برخوردار است.

همزمان با برگزاری اولین دوره ولاگ، ولاگ به دسته بندی آپارات اضافه خواهد شد و ولاگرها می‏توانند از حمایت مادی و معنوی آپارات بهره‏ مند شوند.

اختتامیه اولین دوره آموزش ولاگ در تاریخ بیستم دی ماه در تهران، خیابان آزادی، خیابان حبیب الله، خیابان قاسمی، جنب جهاد دانشگاهی شریف، باکس شریف برگزار خواهد شد و به برندگان نیز هدایایی تعلق خواهد گرفت.

همچنین مطالعه کنید:

شماره گذاری خودرو مشمول پرداخت عوارض شد

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهدی ابراهیمی معاون برنامه‌ریزی ستاد نوسازی ناوگان نوسازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.