صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / فکر کردن به قهرمانی واقع بینانه نیست
فکر کردن به قهرمانی واقع بینانه نیست

پپ گواردیولا:

فکر کردن به قهرمانی واقع بینانه نیست

کسب و کار نیوز :پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است که تیمش نباید به طور کامل روحیه اش را از دست بدهد اما فکر کردن به قهرمانی و رقابت با لیورپول نیز واقع بینانه نیست.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, منچسترسیتی دیشب از سری مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس مهمان ولورهمپتون بود و در نهایت با نتیجه ۳-۲ از حریف خود شکست خورد. در دقیقه ۱۲ بازی دیشب، دروازه بان برزیلی سیتی یعنی ادرسون با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد و همین موضوع یکی از مهم ترین دلایل شکست شاگردان پپ گواردیولا مقابل ولورهمپتون بود. سیتی با این شکست ۳۸ امتیازی باقی ماند و حالا امیدش برای قهرمانی بسیار کمرنگ شده است.

پپ گواردیولا پس از پایان بازی در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

شکست مقابل ولورهمپتون؟
بازی مقابل آن تیم، آن هم با وجود ۸۰ دقیقه ۱۰ نفره بودن کار بسیار سخت و دشواری است. با وجود ۱۰ نفره شدن فشار زیادی به ما وارد شد و نتوانستیم کنترل بازی را در اختیار داشته باشیم. با این وجود اما به عملکرد بازیکنان و روحیه جنگندگی فوق العاده آن ها افتخار می کنم.

خط دفاعی آشفته منچسترسیتی؟
فکر می کنم که مدافعان تیم با نهایت توان خود جنگیدند و جای هیچ گونه گله یا شکایتی وجود ندارد. شرایط بازی فوق العاده سخت بود اما آن ها نهایت تلاش خود را انجام دادند.

رقابت با لیورپول برای قهرمانی؟
برای مدتی فاصله ما و لیورپول در جدول زیاد شده است بنابراین فکر کردن به قهرمانی واقع بینانه نیست. این سوالی است که برای یک مدت زمان زیاد، پاسخش همین خواهد بود. با این وجود ما نباید و نمی توانیم تسلیم شویم چرا که در این صورت سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را نیز کسب نخواهیم کرد. ما طی ۴۰ ساعت دو بازی انجام خواهیم داد و به همین خاطر باید واکنش خوبی از خودمان نشان دهیم.

اخراج ادرسون؟
ادرسون در آن صحنه عکس العمل بسیار سریعی داشت و باید در چند ثانیه تصمیم می‌گرفت. شاید چهار مدافع ما می‌توانستند در آن صحنه عملکرد بهتری از خود ارائه دهند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.