صفحه اصلی / استان ها / اعطای وام قرض‌الحسنه ۵۰ میلیون تومانی به مددجویان کارآفرین

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان خبر داد

اعطای وام قرض‌الحسنه ۵۰ میلیون تومانی به مددجویان کارآفرین

کسب و کار نیوز :مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: به منظور ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب و درآمدزایی به مددجویان، تا سقف ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, هدایت صفری رسالت اصلی این نهاد را توانمندسازی اعضا عنوان کرد و افزود: توانمندسازی گروه‌های مختلف مددجویی تحت حمایت این نهاد و بسترسازی برای ایجاد درآمد باثبات از راهبردهای اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) در تحقق رسالت محرومیت‌زدایی و فقرزدایی این نهاد است.

وی با بیان اینکه همراهی دستگاه‌های اجرایی، نهادها، تشکل‌ها و موسسات خیریه، اثربخشی خدمات این نهاد را ارتقا می‌دهد، تصریح کرد: همکاری بین‌بخشی و تعاملات سازنده سایر دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی در بخش‌های مختلف موجب جاری شدن نشاط اجتماعی در مددجویان تحت حمایت این نهاد و بازیابی روحی و روانی خانواده‌های آسیب‌دیده می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه چالش‌های اقتصادی موجب افزایش مراجعات به این نهاد شده است، ادامه داد: تلاش می‌کنیم با بهره‌گیری مطلوب از ظرفیت‌های درون‌سازمانی و برقراری ارتباطات و تعاملات برون‌سازمانی زمینه‌های لازم برای رفع نیازهای معیشتی و اقتصادی مراجعان به این نهاد با رویکرد توانمندسازی برای آن‌ها فراهم شود.

صفری به محورهای اصلی فعالیت این نهاد در بخش‌های مختلف اشاره کرد و افزود: توجه به فراهم کردن زمینه اشتغال به کار مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و سایر اقشار نیازمند با هدف ایجاد فرصت‌های درآمدزایی برای خانواده‌ها و استقلال معیشتی و اقتصادی جامعه هدف از برنامه‌های مهم کاری این نهاد است.

وی همچنین ادامه داد: با همین نگاه و به منظور ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب و درآمدزایی برای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و اشتغالزایی برای مددجویان، تا سقف ۵۰ میلیون تومان به هر مددجوی کارآفرین تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ساماندهی و توسعه فعالیت‌های خیرخواهانه و داوطلبانه مردمی در قالب مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد را از محورهای مهم کاری دیگر این نهاد عنوان کرد و گفت: با ایجاد مراکز نیکوکاری در مساجد، نقش این پایگاه‌های دینی مردمی در حوزه مسائل اجتماعی پررنگ‌تر شده و از این طریق معیشت نیازمندان نیز  سامان می‌یابد.

همچنین مطالعه کنید:

دلایل قانونی اعتراض شدید مشاوران املاک به «سامانه خودنویس»

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهرداد آرمان در گفت و گو با پایگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.