صفحه اصلی / سرخط خبرها / وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی وارد هرمزگان شد
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی وارد هرمزگان شد

به‌منظور افتتاح نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی و بازدید از نقاط گردشگری استان

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی وارد هرمزگان شد

کسب و کار نیوز : وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌منظور بازدید از نقاط گردشگری استان هرمزگان و افتتاح نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی، دقایقی پیش وارد بندرعباس شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی میراث آریا, مراسم استقبال از دکتر علی‌اصغر مونسان امروز شنبه ۷ دی ۹۸ در پاویون فرودگاه بندرعباس با حضور فریدون همتی استاندار، احمد مرادی و حسین هاشمی تختی نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

دکتر مونسان در بدو ورود به استان هرمزگان  برای ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام و دیدار با نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان به مسجد جامع بندرعباس می‌رود.

بازدید از اسکله و کشتی تفریحی در حال ساخت (گنجر) در مجتمع کشتی‌سازی فراساحل، عزیمت به جزیره هرمز، برگزاری جلسه کارگروه ویژه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در محل سالن جلسات استانداری و بازدید از مجتمع گردشگری و پذیرایی بادگیران از برنامه‌های نخستین روز از سفر مونسان به هرمزگان است.

همچنین دکتر مونسان در دومین روز از سفر خود به هرمزگان فردا ۸ مهرماه ۹۸ برای افتتاح پنجمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی به محل دائمی نمایشگاه‌های بندرعباس در سه‌راه جهانبار خواهد رفت.

بازدید از مجموعه گردشگری پارک آبی قلعه سحرآمیز نیز از دیگر برنامه‌های دومین روز از سفر وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به هرمزگان است.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.