صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / فتح الله‌زاده: استراماچونی پای میز مذاکره نمی آید!
فتح الله‌زاده: استراماچونی پای میز مذاکره نمی آید!

با مربی صحبت نکرده ایم چون او گزینه اصلی ما است

فتح الله‌زاده: استراماچونی پای میز مذاکره نمی آید!

کسب و کار نیوز :عضو هیئت مدیره استقلال می گوید تیم مذاکره کننده عوض شده تا به این تیم برگردد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, علی فتح الله زاده امروز تایید کرد که علی خطیر به عنوان مسوول مذاکره با آندره آ استراماچونی تعیین شده است و در عین حال تاکید کرد استقلال باید هرچه زودتر تکلیف سرمربی تیم خود را مشخص کند. گفت و گوی علی فتح الله زاده با ورزش و مردم را در ادامه می خوانید:

تعویض تیم مذاکره کننده
دوستی در ایتالیا داشتم آقای تیموری که با زحمت پیدایش کردم، از خطیر خواهش کردیم و در چند نوبت از رحمان رضایی خواستیم که به ما کمک کند و واقعا کار سخت است. تا دو سه روز آینده باید لیستمان را به ای اف سی بفرستیم و با این شرایط که سرمربی نداریم کار بسیار سخت است.

فرهاد آمد من نبودم
وقتی استراماچونی از ایران رفت، همان روز اعضای هیئت مدیره با فرهاد مجیدی به جلسه رفتند. من آن زمان در باشگاه نبودم. دوستان فکر می کنند من مدیرعامل هستم در حالی که اینطوری نیست. همه داریم تلاش می کنیم چون کار واقعا فوری است و همه دارند تلاش می کنند موضوع سرمربی حل شود.

به مجیدی کم لطفی شد
درهمان جلسه صحبت شد و امروز ایشان گفتند نمی آیند چون به او کم لطفی شد و هواداران جو بدی برای او درست کردند. او می خواست خدمت کند. به من می گویند تو گفته بودی به استقلال بیایی کی روش را می آوری، در ٢ روز که نمی شود کسی را در حد کی روش آورد. واقعا شرایط سخت است.

خراب شدن محبوبیت مجیدی؟

قبول دارم، فرهاد باید حفظ شود، او می خواست خدمت کند، آیا تیم باید بدون بازیکن وارد میدان شود؟ این شرایط واقعا سخت است چون ما باید تا سه شنبه لیست مان در لیگ قهرمانان آسیا را ارسال کنیم.

نکونام گزینه استقلال است؟

با هیچکدام مذاکره ای نکردیم چون همه تلاشمان این است استراماچونی را راضی کنیم. استراماچونی با خود ما مذاکره کند چون حرف ها بالا و پایین می شود. من در مصاحبه ای گفتم مبلغی که آقای استراماچونی می گوید با مبلغ ما مغایرت دارد نه اینکه بگویم زیاد خواسته است. اصل قضیه را کنار گذاشته اند و به حواشی دامن می زنند. کار سخت است چون باید تا هفته دیگر ٨ میلیارد به بازیکنان بدهیم، به دیاباته و میلیچ باید پول بدهیم که البته آقای خلیل زاده مسوولیت آن را قبول کرده اند.

استوری استراماچونی جعلی است؟

آقای استراماچونی می گویند جعلی است، خب پس دیگر مشکلی پیش نمی آید برگردید و به استقلال خدمت کنید. به ایران بیایید تا مشکل را حل کنیم. واقعیت این است که ما دو سه روز بیشتر وقت نداریم، ما می خواهیم آقای استراماچونی بگوید چه می خواهد، ما فقط با یک مورد از خواسته های استراماچونی موافقت نکردیم، نمی توانستیم تمام پولش را به صورت یکجا بدهیم. گفتیم یک ماه حقوقت را جلو می دهیم، دیگر چه کار کنیم؟ می خواهیم هرطور شده مشکل را هرچه سریعتر حل کنیم.

لیست فرهاد مجیدی؟

لیست فرهاد را ندیده ام. کسی نمی دانست من با رحمان رضایی صحبت کرده ام. واقعا همه افراد در باشگاه شب و روز ندارند. استراماچونی پای مذاکره نمی آید و این کار را سخت کرده است. هم آقای خطیر، هم رحمان رضایی و هم تیموری کمک می کنند این مشکل حل شود. آدم های جدید وارد کار شده اند. امیدوارم ایشان قبول کنند که برگردند و رو در رو مذاکره کنند.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.