صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / اشتباهات کوچک ما با دو گل حریف همراه بود
اشتباهات کوچک ما با دو گل حریف همراه بود

برناردو سیلوا:

اشتباهات کوچک ما با دو گل حریف همراه بود

کسب و کار نیوز :برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی منچسترسیتی، معتقد است که حالا قهرمانی برای این تیم تبدیل به امری دشوار شده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, منچسترسیتی دیشب و در آخرین بازی هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس مهمان ولورهمپتون بود و در همان ابتدای بازی با اخراج دروازه بان برزیلی خود یعنی ادرسون ۱۰ نفره شد تا کار برای این تیم دشوار شود. در نهایت نیز شاگردان پپ گواردیولا با نتیجه ۳-۲ شکست خوردند تا امید آن ها برای قهرمانی به کم ترین حد ممکن برسد.

ستاره پرتغالی منچسترسیتی پس از پایان بازی دیشب در رابطه با عملکرد سیتیزن ها مقابل ولورهمپتون صحبت کرد. برناردو سیلوا در این باره گفت: ” بازی کردن با ۱۰ بازیکن مقابل ولورهمپتون، آن هم برای ۸۲ دقیقه کار بسیار دشواری است. آن ها برای هر تیمی در انگلیس، یک حریف دشوار به حساب می آیند. به طور کلی خوب کار کردیم اما دو اشتباه کوچک ما با دو گل حریف همراه بود. شکست مقابل ولورهمپتون بسیار نا امید کننده بود.”

برناردو سیلوا در ادامه پیرامون رقابت قهرمانی نیز گفت: ” فکر می کنم که در شرایط دشواری قرار داریم. هیچ کسی انتظار نداشت که ما تا این مقطع زمانی، چنین فاصله زیادی با لیورپول داشته باشیم. با این وجود نمی گویم که قهرمانی برای ما غیر ممکن شده اما فکر می کنم که حالا امری بسیار دشوار است اما با این وجود به تلاش خود ادامه خواهیم داد.”

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.