صفحه اصلی / استان ها / چشم محرومان خراسان جنوبی به ۵۰۰ واحد مسکونی روشن می‌شود
چشم محرومان خراسان جنوبی به ۵۰۰ واحد مسکونی روشن می‌شود

در سفر رییس کمیته امداد به خراسان جنوبی؛

چشم محرومان خراسان جنوبی به ۵۰۰ واحد مسکونی روشن می‌شود

کسب و کار نیوز:مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت: فردا، در سفر دکتر نوبخت و رییس کمیته امداد کشور به استان و با حضور رییس کمیته امداد کشور 500 واحد مسکن محرومین خراسان جنوبی افتتاح می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, رضا سلم آبادی با اشاره به عملکرد حوزه مسکن و ساختمان این نهاد در هشت ماهه نخست امسال، اظهار کرد: کمیته امداد احداث پنج هزار واحد مسکن مددجویی را طی تفاهم‌نامه مشترک سازمان برنامه و بودجه کشور و کمیته امداد امام(ره) در دو فاز آغاز کرده است.

وی با اشاره به اجرایی کردن عملیات ۲۵۰۰ واحد، افزود: فردا، در سفر دکتر نوبخت به استان و با حضور رییس کمیته امداد کشور ۵۰۰ واحد مسکن محرومین خراسان جنوبی افتتاح می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی، تعداد پروانه صادر شده را ۲۲۱۲ مورد عنوان کرد و ادامه داد: تعداد واحد شروع شده ۱۸۴۳ مورد، تعداد فونداسیون اجرا شده ۱۴۷۷ مورد، تعداد اسکلت اجرا شده ۱۰۹۳ مورد و تعداد سقف اجرا شده ۶۴۱ مورد بوده است.

سلم آبادی ادامه داد: اجرای عملیات دیوار چینی ۷۱۴ مورد و واحدهای آماده افتتاح و بهره‌برداری ۵۰۰ مورد و تعداد پرونده وام تشکیل شده از محل صندوق امداد ولایت ۱۷۷۱ مورد است.

وی تصریح کرد: تعمیر، تکمیل و بازسازی مسکن مددجویان شامل؛ احداث حمام، حصارکشی، سرویس بهداشتی تعمیرات جزئی و کلی از محل توافقنامه بودجه به تعداد هزار مورد بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی با اشاره به احداث ۳۴ واحد سیل و احداث مسکن روستایی، افزود: کل مبلغ هزینه شده از محل اعتبارات دولتی، صدقات، زکوات و کمک‌های مبتنی بر نیاز و تسهیلات تا کنون به مبلغ ۴۵۶ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی یادآور شد: مبلغ هزینه بلاعوض تاکنون برای واحدهای شروع شده از منابع سازمان برنامه و بودجه ۲۲۴ میلیارد و ۳۱۹ میلیون ۲۲۴ ریال و مبلغ هزینه بلاعوض تاکنون برای واحدهای شروع شده از منابع وام صندوق امداد ولایت ۲۱۰ میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال است.

همچنین مطالعه کنید:

دلایل قانونی اعتراض شدید مشاوران املاک به «سامانه خودنویس»

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهرداد آرمان در گفت و گو با پایگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.