صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / تاتنهام، سلطان نقل و انتقالات نخواهد شد
تاتنهام، سلطان نقل و انتقالات نخواهد شد

ژوزه مورینیو:

تاتنهام، سلطان نقل و انتقالات نخواهد شد

کسب و کار نیوز:ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام می‌گوید باشگاه جدید او در ماه ژانویه به ولخرجی در بازار نقل و انتقالات دست نخواهد زد و سلطان نقل و انتقالات اروپا نخواهد شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, ژوزه مورینیو سرمربی جدید تاتنهام می‌گوید این باشگاه در ماه ژانویه به ولخرجی در بازار نقل و انتقالات دست نخواهد زد و به احتمال زیاد هیچگاه سلطان نقل و انتقالات اروپا نخواهد شد.

تاتنهام بعد از مدتها بی‌تحرکی در بازار نقل و انتقالات، تابستان گذشته فعالیت جدی در این بازار را از سر گرفت و ستاره‌هایی مثل تانگوی اندومبله، رایان سسنیون، جیووانی لوسلسو و جک کلارک را به خدمت گرفت. اما حالا که بعد از اخراج پوچتینو، سرمربی جدیدی سکان هدایت باشگاه را بدست گرفته و با توجه به اینکه تاتنهام در حال حاضر در رتبه هفتم جدول قرار دارد، شایعاتی درباره قصد باشگاه برای هزینه مبالغ سنگینی در ماه ژانویه مطرح شده است.

اما مورینیو با رد این شایعات گفت:” من در باشگاه تاتنهام هستم و سیاست این باشگاه و پروژه‌اش را می‌شناسم. من دورنمای این باشگاه و هدف‌هایش را می‌شناسم و می‌دانم ما در بازار نقل و انتقالات ژانویه تنها به اتفاقات واکنش نشان خواهیم داد. اگر بعضی بازیکنها تیم را ترک کنند مجبوریم خودمان را با شرایط جدید تطیبق بدهیم ولی ما هرگز سلطان نقل و انتقالات نخواهیم شد. ما با باشگاه‌هایی در جدال هستیم که بر اساس فلسفه‌شان آماده هزینه کردن مبالغ هنگفت و رفتن به دنبال هدفهای مهم هستند”.

همچنین مطالعه کنید:

۱۰۰ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش کسب و کار نیوز ، «محمد آیینی» افزود: برنامه نوسازی ۱۵۰ هزار واحد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.