صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / یونایتد این روزها ناامیدکننده است
یونایتد این روزها ناامیدکننده است

اریک کانتونا:

یونایتد این روزها ناامیدکننده است

کسب و کار نیوز:اریک کانتونا، اسطوره منچستریونایتد می‌گوید تماشای بازی‌های اخیر تیم اوله گنار سولسشر برای او ناامیدکننده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, اریک کانتونا، اسطوره منچستریونایتد، عملکرد اخیر این تیم را به پیرمردی بیمار تشبیه کرده و می‌گوید این روزها وقتی بازی‌های تیم اوله گنار سولسشر را تماشا می‌کند ناامید و ناراحت می‌شود.

شاگردان اوله گنار سولسشر، در فصل جاری شاهد فراز و نشیبهای زیادی در عملکرد خود بوده‌اند و در حال حاضر بعد از گذشت ۱۸ هفته از لیگ برتر در رتبه هشتم جدول قرار گرفته‌اند. یونایتد که از زمان بازنشستگی سرمربی افسانه‌ایش سر الکس فرگوسن در سال ۲۰۱۳ تا کنون دیگر قادر به فتح لیگ برتر نشده در حال حاضر با لیورپول صدرنشین ۲۴ امتیاز فاصله دارد و تا منطقه چهار تیم اول جدول هم هفت امتیاز فاصله دارد.

کانتونا در این باره گفت:” منچستریونایتد در قلب من جایگاه ویژه‌ای دارد. ولی تماشای بازی‌های یونایتد این روزها آدم را به یاد پیرمردی بیمار می‌اندازد. کسی که با تمام وجود سعی‌اش را می‌کند ولی در نهایت همه چیز با ناامیدی به پایان می‌رسد. این حرفی که زدم البته فقط یک استعاره بود”.

کانتونا در ادامه ولی می‌گوید مطمئن است که یونایتد به روزهای خوب خود برمی‌گردد. او در این باره گفت:” آنها به روزهای خوب برمی‌گردند چون یونایتد بزرگترین باشگاه دنیا است”.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.