صفحه اصلی / اسلایدر / سقف وام مسکن از محل اوراق افزایش یافت
سقف وام مسکن از محل اوراق افزایش یافت

سقف وام مسکن از محل اوراق افزایش یافت

کسب و کار نیوز-افزایش سقف تسهیلات ساخت و خرید مسکن از محل اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن در شورای پول و اعتبار تصویب شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تسنیم، در یک‌هزار و دویست و هشتاد و پنجمین جلسه شورای پول و اعتبار، به‌ریاست عبدالناصر همتی، رئیس‌کل بانک مرکزی، افزایش سقف تسهیلات ساخت و خرید مسکن از محل اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن به‌شرح ذیل مورد تصویب قرار گرفت:

علاوه بر این، سقف تسهیلات جعاله از محل منابع داخلی بانکها توسط بانک مسکن و بانکهای تجاری (شامل تسهیلات از محل اوراق گواهی حق تقدم  و بدون سپرده) تا مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال افزایش یافت.

 همچنین شورای پول و اعتبار، با امکان تلفیق حساب صندوق پس‌انداز مسکن جوانان با اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن (تا سقف اوراق مزبور) موافقت کرد.

در این جلسه برنامه‌های وزارت صمت برای بهبود شرایط و افزایش بهره‌وری شرکتهای خودروسازی ایران خودرو و سایپا خصوصاً برنامه واگذاری اموال و شرکتهای وابسته آنها مطرح و در راستای حمایت از اشتغال و افزایش تولید و حل مشکلات قطعه‌سازان، مقرر شد درخصوص تأمین سرمایه در گردش خودروسازان مساعدت ممکن از سوی سیستم بانکی به‌عمل آید.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.