صفحه اصلی / استان ها / ساعت ناخوش پروازهای فرودگاه زنجان
ساعت ناخوش پروازهای فرودگاه زنجان

/پرواز زنجان ــ مشهد باز هم متوقف شد/

ساعت ناخوش پروازهای فرودگاه زنجان

کسب و کار نیوز:مدیر فرودگاه زنجان گفت: سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرده که از پروازهای زنجان ــ مشهد متضرر شده است؛ در حالی که ساعت مناسبی را برای این پرواز اختصاص نداده بود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, شنیده‌ها حاکی از آن است که پروازهای زنجان ــ مشهد برای سومین‌بار در سال‌جاری لغو شده و این تعطیلی‌های پی در پی، زنجانی‌ها را برای سفر هوایی بلاتکلیف گذاشته است.

پیش از این مدیر فرودگاه زنجان علت توقف‌ پروازهای زنجان ــ مشهد را چک سنگین هواپیما اعلام کرده بود که به علت کمبود هواپیما، امکان جایگزینی پروازها وجود نداشت و مدتی پرواز انجام نمی‌شد.

محمد قاسمی در مورد علت آخرین کنسلی پروازهای زنجان ــ مشهد، اظهار کرد: لغو این قرارداد به شکل یک طرفه از طرف سازمان هواپیمایی کشوری انجام شده است که باید در این مورد پاسخ‌گو باشند.

وی با اشاره به اینکه سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرده که بلیت‌های این پرواز فروش نداشته و ضرر کرده است، تصریح کرد: این در حالی است که ساعت حرکت هواپیما از مشهد ۴ صبح تعیین شده بود و مشخص است مسافران از این ساعت استقبال نمی‌کنند.

مدیر فرودگاه زنجان خاطرنشان کرد: فرودگاه زنجان یک فرودگاه عملیاتی بوده و آمادگی انجام پروازهای مختلف را دارد و زیرساخت‌های آن به‌روز است.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.