صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / رسمی؛ فسخ قرارداد بازیکنان نساجی تایید نشد
رسمی؛ فسخ قرارداد بازیکنان نساجی تایید نشد

رسمی؛ فسخ قرارداد بازیکنان نساجی تایید نشد

کسب و کار نیوز:فریبرزمحمودزاده، مسئول کمیته نقل و انتقالات می گوید فسخ قرارداد یک طرفه 4 بازیکن نساجی از سوی کمیته تعیین وضعیت تایید نشده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, فریبزرمحمودزاده می گوید: با توجه به قوانین حقوقی در فسخ یک طرفه قرارداد که هم در فیفا و هم در آیین نامه داخلی وجود دارد سازمان لیگ بدون ورود به ماهیت قرارداد و با توجه به وجود آپشن در برگه قرارداد نسبت به فسخ آن اقدام می کند. این ثبت به معنای تایید نیست و حتی در برگه فسخ قرارداد توضیح داده شده در صورت شکایت باشگاه موضوع از سوی کمیته تعیین وضعیت مورد بررسی قرار گیرد. در پرونده محمد بلبلی چنین جریانی رخ داد.

مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ برتر ادامه می دهد: بعد از فسخ قرارداد از سوی ۴ بازیکن نساجی، سازمان لیگ یک نسخه را در اختیار باشگاه و یک نسخه را در اختیار کمیته تعیین وضعیت قرار داد. با توجه به شکایت باشگاه نساجی کمیته تعیین وضعیت اعلام کرد این فسخ مورد تایید نیست. این نظر حقوقی کمیته تعیین وضعیت بود و از سوی سازمان لیگ لازم الاجراست. همان طور که اشاره شد چهار بازیکن مورد اشاره قرارداد خود را با تیم نساجی فسخ کردند اما با توجه به نظر حقوقی کمیته تعیین وضعیت این فسح مورد تایید نیست و این بازیکنان نمی توانند به باشگاه دیگری ملحق شوند.

فریبرز محمود زاده در پاسخ به این سوال که آیا این بازیکنان می توانند نساجی را در دیدار با پرسپولیس همراهی کنند؟ گفت: ما دخالتی در امور باشگاه ها نداریم و این باشگاه نساجی است که در مورد بازیکنان تصمیم می گیرد. آنچه که نظر حقوقی کمیته تعیین وضعیت است ما در این باره اعلام کردیم. این بازیکنان در حال حاضر اختصاص به تیم نساجی دارند و ما پیش تر هم به کسانی که نسبت به فسخ قرارداد خود اقدام می کنند توضیح می دهیم که ممکن است این فسخ تایید شود و ممکن است تایید هم نشود.

گفتنی است دیدار پرسپولیس – نساجی معوقه از دور رفت بازی ها جمعه در استادیوم آزادی برگزار می شود.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.