صفحه اصلی / استان ها / آغاز عملیات احداث فاز ۲ مجتمع گلخانه‌ای درمیان

مدیر جهاد کشاورزی درمیان خبر داد:

آغاز عملیات احداث فاز ۲ مجتمع گلخانه‌ای درمیان

کسب و کار نیوز:مدیر جهاد کشاورزی درمیان از آغاز عملیات فاز 2 مجتمع گلخانه‌ای شهرستان درمیان خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سیدمحسن نصیرائی اظهار کرد: در راستای نهضت گلخانه‌ای و با توجه به لزوم گسترش کشت و کار گلخانه‌ای، فاز دو مجتمع گلخانه‌ای شهرستان به مساحت ۲۰ هکتار به تصویب رسیده و عملیات نقشه‌برداری اولیه آغاز شد.

وی با اشاره به استفاده از آجرهای حاوی مواد مکمل معدنی برای تغذیه دام و پودر کانی سوپر مینرال در طیور در فصل سرما، افزود: با شروع فصل سرما نیاز به مواد مغذی در دام و طیور جهت افزایش مقاومت به سرما امری ضروری به نظر می‌رسد.

مدیر جهاد کشاورزی درمیان بیان کرد: تامین سلامت و شادابی و بالا بردن مقاومت بدن برابر عوامل بیماری زا، برطرف کردن مشکلات و مرگ و میر ناشی از گنده خوری(پیکا)، جلوگیری از ازدیاد ضربان قلب، گیجی، کم اشتهایی و تحلیل رفتن قوای جسمی ناشی از کمبود املاح و آمده شدن برای باروری، از فواید استفاده از این آجرهای حاوی مواد معدنی در دام است.

نصیرائی ادامه داد: جلوگیری از کدر و خشن شدن موها و حالت‌های ناخوشایند ظاهری، تاثیر بسیارموثر در متابولیسم غذایی از دیگر فواید است.

وی در مورد فواید استفاده از کانی یون سوپر مینرال در طیورنیز اظهار کرد: تامین سلامت و شادابی گله، پیشگیری از کم خونی در مرغان تخمگذار، تسریع بخشیدن در رشد و وزن گیری جوجه گوشتی، جلوگیری از رشد بی رویه پرها و پرریزی، بالابردن میزان باروری در گله مادری و جلوگیری از پیری زودرس در طیور تخم‌گذار و مادر از دیگر فواید است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.