صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / پنجمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی افتتاح می شود

در سمنان

پنجمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی افتتاح می شود

کسب و کار نیوز - رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان گفت: این نمایشگاه با ۵۰ غرفه و از چهارم تا ششم دی ماه در سالن جامع علمی کاربردی سمنان دایر است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، جواد فرهودی مشاور عالی رئیس دانشگاه علمی کاربردی کشور در مراسم افتتاح پنجمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی در سمنان با بیان اینکه اولویت دانشگاه علمی کاربردی پژوهش‌های اشتغال محور است گفت: تمرکز این دانشگاه بر مهارت محوری در کنار کسب دروس نظری است.
او افزود: کشور‌های توسعه یافته در دنیا با تکیه بر دانش عملی رونق پیدا کرده و نیاز است کار عملی و مهارت محور در کشور حمایت شود.
مشاور عالی رئیس دانشگاه علمی کاربردی کشور دانشگاه علمی کاربردی تمرکز زیادی بر افزایش پیوند دروس دانشگاهی با کار آفرینی داشته و از اولویت‌های این دانشگاه حمایت از کارآفرینی است.
محمد تقی قربانیان رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، با بیان اینکه این نمایشگاه از چهارم تا ششم دی ماه در سالن جامع علمی کاربردی سمنان واقع در پشت مصلی سمنان دایر است گفت: پنجمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی شامل ۵۰ غرفه از تولیدات دانشجویان و اساتید دانشگاه علمی کاربردی استان است.
او افزود: اصلی‌ترین هدف ما پیوند دانش و اشتغال بوده و این نمایشگاه زمینه‌ای برای کار عملی دروس خوانده شده است.
ئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان افزود: مشکل امروز جامعه اشتغال بوده و با توجه به ظرفیت‌های خوب جامعه باید از نیروی انسانی در کشور بیشتر حمایت شود.
غنیان مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هم با بیان اینکه اشتغال در حال حاضر اولویت اول کشور است گفت: ارتباط صنعت با دانشگاه می‌تواند سبب رونق تولید و غلبه بر تحریم‌ها شود.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.