صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / لائوتارو مارتینز برای سیتی پیام فرستاد؟
لائوتارو مارتینز برای سیتی پیام فرستاد؟

لائوتارو مارتینز برای سیتی پیام فرستاد؟

کسب و کار نیوز : درحالیکه گفته می‌شود منچسترسیتی به جذب لائوتارو مارتینز، مهاجم اینتر علاقه‌مند است خانواده او با به تن کردن پیراهن سیتی نشان دادند که طرفدار این تیم هستند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, لائوتارو مارتینز با انتشار عکسی از خود که او را در کنار برادرش نشان می‌دهد، درحالیکه برادرش پیراهن منچسترسیتی را به تن کرده، باعث شد شایعات و گمانه‌زنی‌های زیادی درباره انتقال او به این باشگاه انگلیسی مطرح شود.

لائوتارو مارتینز آرژانتینی که به عنوان مهاجم برای اینتر بازی می‌کند این فصل عملکرد خیلی خوبی داشته و در ۲۲ بازی برای اینتر در رقابتهای مختلف ۱۳ گل به ثمر رسانده است.

بر اساس گزارش رسانه‌‌های اسپانیایی، منچسترسیتی مدتی است لائوتارو را زیر نظر دارد و حتی حاضر است برای جذب او ۸۴ میلیون پوند به اینتر بپردازد. بر اساس این گزارش‌ها مدیریت منچسترسیتی معتقد است لائوتارو می‌تواند در بلندمدت جانشین مناسبی برای سرخیو آگوئرو در این تیم باشد.

قرارداد آگوئرو با سیتی تا سال ۲۰۲۱ ادامه دارد ولی انتظار می‌رود او بعد از پایان مهلت قراردادش به آرژانتین برگردد. حتی با اینکه ۱۸ ماه دیگر از قرارداد آگوئرو باقی است از همین حالا شایعاتی درباره بازگشت او به کشورش و ملحق شدنش به باشگاه ایندیپندت وجود دارد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.