صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / حرفهای مهم کالدرون درباره امید عالیشاه
حرفهای مهم کالدرون درباره امید عالیشاه

او چهارمین انتخاب من برای آن پست است

حرفهای مهم کالدرون درباره امید عالیشاه

کسب و کار نیوز :صحبت های کالدرون درباره امید عالیشاه و همچنین درخواست جذب سه بازیکن جدید، نشان می‌دهد که احتمالا او نخستین خروجی پرسپولیس پس از جونیور براندائو خواهد بود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, گابریل کالدرون در میان صحبت های گلایه آمیز خود درباره عملکرد مدیران پرسپولیس، در خصوص وضعیت بازیکنان نیز اظهار نظر کرد. در هفته های اخیر غیبت امید عالیشاه در فهرست ۱۸ نفره سرخپوشان، با ابهام هایی همراه بوده است. خصوصا این که پس از درگیری او و نعمتی در تمرین، سیامک به لیست کالدرون بازگشت اما کاپیتان سوم پرسپولیسی ها پشت خط ماند تا نخستین چهره مغصوب سرمربی آرژانتینی لقب بگیرد.

کالدرون دوشنبه شب این فرصت را پیدا کرد تا درباره عالیشاه توضیحاتی را ارائه کند. او با استفاده از واژه «سلیقه» این پیام را به هواداران داد تا کیفیت فنی عالیشاه پایین نیست و تصمیمش به ترافیک در پست هافبک چپ و همچنین مخالفت این بازیکن با تغییر پست ارتباط دارد.

سرمربی سرخ ها، مهدی ترابی را اولویت نخست خود در این دانست و وحید امیری و بشار رسن را در مرتبه بعدی قرار داد. نکته مهم زمانی بود که کالدرون گفت: این دو قبول کرده اند در پست های دیگری به زمین بروند اما عالیشاه دوست دارد در پست تخصصی اش بازی کند.

در این باره البته باید منتظر واکنش امید عالیشاه نیز بود اما این که یک فوتبالیست در حد و اندازه های عالیشاه اولویت چهارم سرمربی برای پست تخصصی باشد، نوعی اعلام بی نیازی است و شاید سبب شود تا او اولین خروجی پرسپولیس در زمستان تلقی شود.

اما حتی همین اظهار نظرنیز می‌تواند با برداشت های مختلفی همراه شود. این که کالدرون به صورت مستقیم، عالیشاه را در لیست مازاد قرار نداد یا هر برداشت مثبت دیگری. ولی نباید از یاد برد که سرمربی آرژانتینی سرخ ها دقایقی پیش، از درخواست برای خرید سه بازیکن جدید (به جز مهاجم خارجی) خبر داده بود. باتوجه به این که اکنون در لیست پرسپولیس تنها یک جای خالی وجود دارد، می‌توان گفت که عالیشاه احتمالا نخستین خروجی پس از براندائو خواهد بود و البته باید منتظر تصمیمات بعدی کالدرون نیز بود. به نظر می‌رسد برخلاف دوران برانکو، سرخ ها با مربی جدید خود زمستان شلوغی را پشت سر خواهند گذاشت.

عالیشاه در لیگ سیزدهم با نظر علی دایی به پرسپولیس پیوست. او در بازی با ملوان نخستین گل خود را با پیراهن سرخ ها به ثمر رساند و به یکی از عناصر اصلی تیم دایی تبدیل شد. در لیگ چهاردهم و پانزدهم نیز وی نقشی محوری در پرسپولیس داشت اما در لیگ شانزدهم، نیمکت نشینی ها مداوم سبب شد تا عالیشاه راهی خدمت سربازی شود؛ اتفاقی که پس از محرومیت تراکتور از نقل و انتقالات به کابوس بزرگ این بازیکن تبدیل شد. در ادامه وی به پرسپولیس پیوست و دوباره جایگاه خود را بازیافت و کاپیتان سوم سرخ ها نیز شد اما وی حالا شاید دوباره مجبور به جدایی شود.

همچنین مطالعه کنید:

دلایل قانونی اعتراض شدید مشاوران املاک به «سامانه خودنویس»

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهرداد آرمان در گفت و گو با پایگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.