صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / ۲۴ ساعت سرنوشت‌ساز تا تعیین تکلیف استراماچونی
۲۴ ساعت سرنوشت‌ساز تا تعیین تکلیف استراماچونی

۲۴ ساعت سرنوشت‌ساز تا تعیین تکلیف استراماچونی

کسب و کار نیوز :سرمربی ایتالیایی استقلال با ارسال نامه ای به مدیران این باشگاه، آینده کاری خود را در ایران با تردید مواجه کرده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, در نامه ای که باشگاه استقلال امشب آن را علنی کرد، آندره استراماچونی سرمربی آبی ها با شرط هایی یک طرفه، خواستار تغییراتی در قرارداد شده و امتیازهای تازه ای را از باشگاه آبی پوش درخواست کرده است.

ضمنا تاکید استراماچونی (یا وکیلش) بر غیر قابل مذاکره بودن این شروط، به این معناست که اگر استقلال بخواهد با استراماچونی ادامه بدهد، باید بی قید و شرط تمام پیشنهادهای مطرح شده از طرف استراماچونی را بپذیرد.

عجیب ترین بند درخواستی استراماچونی، پرداخت یک جای ملغ قرارداد به حساب اوست که در هیچ جای دنیا سابقه ندارد. همچنین او بلیت فرست کلاس، سرمایه گذاری ۹۰۰ هزار یورویی برای فصل نقل و انتقالات زمستانی و همچنین پیشاپیش اجاره خانه را درخواست کرده که این درخواست ها، خارج از عرف همکاری مربیان با باشگاه ها در ایران است.

باتوجه به این که استراماچونی تنها ۲۴ ساعت به مدیران استقلال برای دادن پاسخ مثبت فرصت داده (راه حل بینابینی با درخواست وکلای استرا، غیرقابل قبول است) و علاقه ای هم به مذاکره وجود ندارد، بعید است که دراین زمان محدود مدیران استقلال در این فاصله درخواست های استراماچونی را اجابت کنند.

بنابراین شاید استقلال به سمتی برود که علی فتح الله امروز در برنامه علی ضیا به آن اشاره کرد، این که گزینه های مربیگری استقلال روی میز بیایند و درمورد آن ها بحث و تصمیم گیری بشود.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.