صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / تایید مذاکرات استودیانتس آرژانتین برای جذب اینیستا

تایید مذاکرات استودیانتس آرژانتین برای جذب اینیستا

کسب و کار نیوز :اینیستا، اسطوره بارسلونا و ستاره فعلی ویسل کوبه ژاپن مذاکرات خود با باشگاه استودیانتس آرژانتین برای انتقال به این تیم را آغاز کرده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, خوان سباستین ورون، رئیس باشگاه آرژانتینی استودیانتس تایید کرد که بین اینیستا، اسطوره بارسلونا و کاپیتان این روزهای باشگاه ویسل کوبه ژاپن مذاکراتی در جریان است تا او به این باشگاه آرژانتینی ملحق شود.

در روزهای گذشته هم شایعاتی درباره احتمال انتقال اینیستا به استودیانتس مطرح شده بود. باشگاهی آرژانتینی که در حال حاضر خاویر ماسکرانو هم‌بازی سابق اینیستا در بارسا را هم در خدمت دارد.

اینیستای ۳۵ساله تا سال ۲۰۲۱ با ویسل کوبه قرارداد دارد. او از سال ۲۰۱۸ که از بارسا جدا شده و راهی ژاپن شد تا امروز در این تیم بازی کرده است.

خوان سباستین ورون، رئیس باشگاه استودیانتس به رسانه‌های آرژانتینی گفت:” همین امروز مذاکرات رسمی بین دو باشگاه برای انتقال اینیستا وجود ندارد ولی صحبتهایی بین دو طرف در حال انجام است. مساله این است که وقتی شما سعی کنید اینیستا را به خدمت بگیرید توجه همه به این اتفاق جلب می‌شود ولی ممکن است انتقال او به باشگاه ما انجام شود یا انجام نشود”.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.