صفحه اصلی / استان ها / برگزاری دوره‌های تربیت پژوهشگر در دانشگاه قم
برگزاری دوره‌های تربیت پژوهشگر در دانشگاه قم

برگزاری دوره‌های تربیت پژوهشگر در دانشگاه قم

کسب و کار نیوز:مدیر شعبه جهاد دانشگاهی در واحد برادران دانشگاه قم از برگزاری دوره‌های تربیت پژوهشگر ویژه دانشجویان خبرداد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, محمدجواد رحیمیان محقق گفت: باتوجه به اینکه یکی از خلاءهای آموزش عالی در کشور، مولد نبودن دانشجویان در حوزه پژوهش است، جهاد دانشگاهی به این عرصه ورود پیدا کرد و درجهت بالابردن سطح پژوهشی دانشجویان و توانمندی آن‌ها در این عرصه، برنامه‌هایی را تدارک دیده است.

وی افزود: سلسله جلسات کافه پژوهش توسط جهاد دانشگاهی به صورت مستمر و رایگان با هدف ارتقای توانمندی‌های پژوهشی دانشجویان در دانشگاه قم بر گزار شد که در سال جاری این جلسات در قالب دوره‌های تربیت پژوهشگر ادامه یافت.

مدیر شعبه جهاد دانشگاهی در واحد برادران دانشگاه قم بیان کرد: در سال تحصیلی جاری تاکنون ۶دوره تربیت پژوهشگر با موضوعات رزومه نویسی، پروپزال نویسی، روش تحقیق، تکنیک‌های سرچ علمی، آشنایی با پایگاه‌های علمی، بررسی ساختار مقاله‌های علمی و مقاله نویسی در دانشگاه قم برگزار شده است که دانشجویان استقبال خوبی از این دوره‌ها داشته‌اند.

وی با بیان اینکه دوره‌های تربیت پژوهشگر به صورت مستمر و هفتگی در حال برگزاری است، ادامه داد: برگزاری اردوهای پژوهشی جهت آشنایی دانشجویان با محیط‌های علمی و پژوهشی و تعریف پروژه‌های مشترک با ارگان‌های مختلف از دیگر اقدامات جهاد دانشگاهی در عرصه توانمندسازی پژوهشی دانشجویان است.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.