صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / فردا یک صندلی هم خالی نماند

صحبت‌های مدیرعامل شهرداری

فردا یک صندلی هم خالی نماند

کسب و کار نیوز:مدیرعامل باشگاه شهرداری بندرماهشهر از هواداران و مردم خوزستان درخواست کرد تا این تیم را مقابل تیم پرقدرت پرسپولیس حمایت کنند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, فردا در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی تیم های شهرداری ماهشهر و پرسپولیس تهران در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم خواهند رفت و تیم برنده به جمع چهار تیم برتر مسابقات صعود می کند.

غلامحسین قنواتی مدیرعامل باشگاه شهرداری ماهشهر در آستانه بازی تیمش با پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: از همه مردم خوزستان انتظار داریم تا در این بازی بزرگ تیم با حضور در ورزشگاه تختی آبادان از ما حمایت کنند و یار و یاور ما در این بازی بزرگ باشند.از هواداران و فوتبالدوستان خوزستانی این انتظار را داریم تا با حضور در ورزشگاه نگذارند یک صندلی نیز خالی بماند و جو ورزشگاه به سود نماینده خوزستان باشد تا با کمک آنها دست به کار بزرگی بزنیم.

وی همچنین ادامه داد: اینجا دیگر بحث اسم تیم خاصی از استان خوزستان یا تعصب به رنگ مطرح نیست ما نماینده استان خوزستان هستیم و با اینکه با صعود تا این مرحله از مسابقات گام بلندی را برداشته و نماینده شایسته ای بوده‌ایم، می‌خواهیم تا با حضور مردم خونگرم و مظلوم استان خوزستان حماسه‌ای را برای این استان خلق کنیم و این مهم محقق نمی شود مگر با حضور و حمایت همه جانبه مردم و هواداران.

قنواتی همچنین گفت : بازهم از هواداران همه تیم های خوزستانی تقاضا داریم تا با حضور در ورزشگاه تختی آبادان نماینده استان خوزستان را در این بازی حمایت کنند تا روز خوبی را برای مردم خوزستان رقم بزنیم. کادرفنی و بازیکنان با روحیه بالا در میدان حاضر می‌شوند و برای شادی مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

مدیرعامل تیم شهرداری ماهشهر درباره میزبانی تیمشان در ورزشگاه تختی آبادان نیز گفت: خیلی دوست داشتیم تا در ماهشهر و ورزشگاه خانگی خود به میدان برویم اما متاسفانه کمبود برخی امکانات سبب شد تا این مهم صورت نگیرد.

همچنین مطالعه کنید:

بیش از ۲۴ میلیارد دلار ارز واردات تامین شد

به گزارش کسب و کار نیوز ، طبق اعلام بانک مرکزی از اول فروردین ماه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.