صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / پایان مرحله دوم ایمن‌سازی خط لوله انتقال گاز سرخون – توانیر
پایان مرحله دوم ایمن‌سازی خط لوله انتقال گاز سرخون – توانیر

پایان مرحله دوم ایمن‌سازی خط لوله انتقال گاز سرخون – توانیر

کسب و کار نیوز:مرحله دوم ایمن‌سازی خط لوله انتقال گاز سرخون - توانیر توسط کارکنان منطقه ۶ عملیات انتقال گاز با موفقیت پایان یافت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, مرحله دوم عملیات گسترده تعمیرات خط لوله انتقال گاز سرخون – توانیر که با هدف تعمیرات نقاط آسیب‌پذیر، مقاوم‌سازی و افزایش تاب‌آوری شبکه انتقال گاز به صنایع مهم و راهبردی غرب بندرعباس و حفظ و استمرار تولید پالایشگاه گاز سرخون و قشم، به‌مدت ۴۸ ساعت برنامه‌ریزی شده بود، در کمتر از ۱۹ ساعت با ایمنی و موفقیت پایان یافت و خط لوله دوباره در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

این عملیات که با توجه به نتایج پیگرانی هوشمند و برای تحقق اهداف یادشده، به‌طور هم‌زمان در هشت جبهه کاری و با پنج تیم عملیاتی برنامه‌ریزی شده بود، در روزهای ۱۵ و ۱۶ آذرماه امسال، در محدوده شهر بندرعباس انجام شد. هماهنگی و تعامل مدیریت دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران، شرکت گاز استان هرمزگان و منطقه ۶ عملیات انتقال گاز در ارتباط با مصرف‌کننده‌های این خط از جمله عوامل اجرای زودهنگام و موفقیت‌آمیز عملیات تعمیرات بود.

با توجه به محدودیت‌های تامین گاز مصارف خانگی شبکه شهری و  سی‌ان‌جی شهر بندرعباس، برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی‌شده برای اطمینان از انجام به‌موقع کار و همچنین، رعایت مسائل ایمنی به عنوان اصل مهم در کارهای پرریسک مانند جابه‌جایی لوله، جوشکاری، تعمیرات و تخلیه گاز از نکات مهم اجرای این عملیات بود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.